شستشوی خودکار فر کامبی بروج

فر کامبی شما همیشه باید تمیز و بهداشتی باشد

پس از اتمام پخت و پز روزانه، نوبت به شستشوی دستگاه و تمیز کردن آن برای روز آینده می رسد. شستشوی فر کامبی بروج به طور کاملا خودکار و بدون دخالت اپراتور، با گردش صحیح آب به صورت سیکل بسته انجام می شود. این روش حدود 50 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.

 بروج برای این دستگاه، دو مایع شستشو و آبکشی را فرموله و تولید کرده است که در مقایسه با محصول مشابه خارجی با حفظ کیفیت، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است و هزینه های دستگاه را کاهش می دهد.

همچنین در این روش شستشو علاوه بر تمیز شدن فضای داخل کابین، سیستم داخلی دستگاه شامل مبدل حرارتی و بویلر نیز که دسترسی به آنها دشوار است، به طور خودکار شستشو و رسوب زدایی می شود. بسیاری از محصولات مشابه، فاقد این مزیت هستند و به مرور زمان و با انباشت رسوب از کارآیی آنها کاسته شده و مشمول هزینه تعمیر و تعویض قطعات می شوند.

برای شستشوی فرهای بروج امکان استفاده از قرص شستشو نیز وجود دارد. قرص شستشوی بروج به خوبی دستگاه را چربی زدایی و رسوی زدایی کرده و درخشندگی آن را در طول زمان حفظ می کند، اما توصیه بروج مصرف مایع شستشو و آبکشی است.

مایع شستشو و آبکشی بروج

مایع شستشو با قدرت پاک ‌کنندگی فوق ‌العاده در یک سیکل شستشو، چربی ‌ها و لکه ‌های سرسختِ پس از پخت و پز با دمای بالای 200 درجه سانتی‌ گراد را به خوبی از بین می ‌برد و با خاصیت درخشان ‌کنندگی خود، دستگاه را بدون ایجاد لکه آب تمیز و براق می‌ کند.

مایع آبکشی بروج با خاصیت ضدعفونی کنندگی و گندزدایی، هرگونه جرم و باکتری را از بین برده و فضای داخل کابین را کاملا ضدعفونی می کند.

مایع شستشوی بروج

هشدار

بدون نیاز به اپراتور

شستشوی دستگاه به طور کاملا خودکار و بدون نیاز به اپراتور انجام می شود. تنها کافی است برنامه شستشو را بر اساس کثیفی دستگاه از روی پنل کنترل هوشمند انتخاب کنید و به کارهای دیگرتان برسید. بهترین زمان شستشو پس از اتمام پخت و پز در آشپزخانه است تا دستگاه خود را بشوید و برای صبح روز بعد تمیز باشد.

در سیستم شستشو با قرص، دستگاه تعداد قرص را بر اساس کثیفی دستگاه پیشنهاد می دهد. در بسیاری موارد اپراتور برای صرفه جویی در هزینه ها، تعداد کمتری قرص برای شستشوی دستگاه استفاده می کند. این کار باعث می شود شستشو ناقص انجام شود و دستگاه به مرور زمان آسیب ببیند. حذف نفش اپراتور در شستشوی فر کامبی بروج این مشکلات را حل می کند.

kaf

سیستم شستشوی سبز

مایع شستشو و آبکشی بروج از مواد شوینده ارگانیک و بی ضرر برای محیط زیست و منابع آبی محسوب می‌شود.

این محصولات فاقد مواد مضر و سرطان زا همچون فرمالین و ادتا (EDTA) هستند و با قدرت پاک کنندگی بالا، دستگاه را به خوبی تمیز و عاری از هر گونه کثیفی و چربی می کنند.

 

 

  • water-tap

    کاهش مصرف آب

    صرفه‌جویی 50 درصدی مصرف آب با شستشو به روش سیکل بسته
  • استفاده از محلول شستشوی ارزان قیمت

    کاهش هزینه ها با امکان شستشو با مایع شوینده
  • رسوب گیری با سرکه سفید

    از بین رفتن رسوب ها با استفاده از رسوب گیر غیرمضر
  • worker

    حذف نقش اپراتور در تشخیص زمان و میزان رسوب گیری

    افزایش عمر دستگاه با شستشوی خودکار
  • صدمه کمتر به دلیل طراحی ویژه بویلر

    قرارگیری المنت در خارج بویلر و عدم تماس آن با آب و مواد شوینده
  • حذف هزینه تعمیر و نگهداری

    مقرون به صرفه بدون هزینه های تعمیر و نگهداری
صرفه جویی در مصرف آب

شستشوی خودکار فر کامبی بروج، با سیکل بسته آب انجام می‌شود که باعث کاهش مصرف آب و فاضلاب می‌شود.

در این روش ابتدا دریچه خروجی آب بسته شده، سپس کابین با مقدار مشخصی از آب و مایع شوینده پر می شود. گردش محلول آب و مایع شوینده در کابین تا شستشوی کامل و چربی زدایی ادامه پیدا می کند. سپس تخلیه و آبکشی انجام می شود. در مرحله آبکشی با استفاده از مایع آبکشی بروج تمام رسوب داخل کابین از بین می رود.

این سیستم خاص شستشو با کنترل میزان مصرف آب، صرفه‌جویی 50 درصدی مصرف آب را نسبت به شستشوی سنتی در پی دارد.  

6
رسوب‌زدایی خودکار بویلر

رسوب‌زدایی بویلر به صورت خودکار و بسته به میزان استفاده از آن، بدون نیاز به اپراتور انجام می‌شود. استفاده از رسوب‌گیر سازگار با محیط زیست مانند سرکه، از آسیب به بویلر جلوگیری می‌کند.

بویلر و لوله های حامل آب به مرور زمان رسوب می گیرد. بنابراین دستگاه علاوه بر شستشو باید رسوب گیری شود. سیستم شستشو در اکثر فرهای کامبی موجود در بازار رسوب گیری را نیز با قرص مخصوص انجام می دهد. 

قرص معمولا گران قیمت است و استفاده از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل بسیاری از آشپزخانه های صنعتی به جای شستشوی هر روزه فر کامبی، دستگاه را هر چند روز یک بار می شویند و رسوب زدایی می کنند. 

بدیهی است شستشوی کمتر و ایجاد رسوب به دستگاه آسیب می زند.

یکی از مزیت های مهم فر کامبی بروج رسوب‌زدایی خودکار بویلر است که بسته به میزان استفاده از آن، با مایع آبکشی بروج بدون نیاز به اپراتور انجام می‌شود.

بویلر قطعه بسیار گران قیمتی است که صدمه دیدن و تعویض آن هزینه های گزافی را به آشپزخانه تحمیل می کند.

حذف اپراتور در سیستم شستشو و رسوب زدایی فر کامبی، از صدمه دیدن دستگاه جلوگیری می کند.

 در دستگاه های معمولی اگر اپراتور در زمان مناسب نسبت به رسوب گیری اقدام نکند، سهل انگاری او باعث صدمه دستگاه می شود. 

در فر کامبی بروج یک شلنگ ساکشن در مخزن مایع آبکشی بروج یا سرکه سفید قرار دارد که در زمان شستشو به صورت خودکار و بر اساس نوع شستشو رسوب گیری می کند.

بویلر قطعه بسیار گران قیمتی است که صدمه دیدن و تعویض آن هزینه های گزافی را به آشپزخانه تحمیل می کند؛ اما طراحی ویژه بویلر فرکامبی بروج باعث ایجاد رسوب کمتر آن می شود.

طراحی ویژه بویلر

شستشوی فرهای کامبی بروج به 4 روش انجام می‌شود : 

  • آبکشی خالی: مدت زمان شستشو حدود 15 دقیقه
  • شستشوی کم یا سریـع: مدت زمان شستشو حدود 25 دقیقه
  • شستشوی معمولی: مدت زمان شستشو حدود 1:30 ساعت
  • شستشوی کامـل: مدت زمان شستشو حدود 2:30 ساعت

در بیشتر فرهای کامبی المنت در داخل مخزن بویلر قرار دارد. با توجه به سختی آب مورد استفاده، شرایط کاری، رعایت کردن اصول شستشو و نوع ماده شوینده رسوب در بویلر ایجاد می شود. رسوب باعث خوردگی و از کار افتادن المنت یا سوراخ شدن بویلر می شود. اما در فر کامبی بروج، المنت ها در خارج مخزن و روی بدنه بیرونی قرار دارند و به دلیل عدم تماس با آب و مواد شوینده رسوب نمی گیرند.