communication-1

اطلاعات مشتری

پارس مینو
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 20 طبقه

فر 20 طبقه بروج در شرکت پارس مینو

شرکت پارس مینو نامی آشنا در صنعت صنایع غذایی ایران با بیش از شش دهه فعالیت در تولید محصولات متنوع همچون پفک نمکی مینو، بیسکویت تُرد، آدامس وایت، شکلات های رسیتال، پتی پور، رنگارنگ، تک تک، یام یام، پمپلت، روکی و… شناخته می شود.

پارس مینو یکی از پر رونق ترین صنایع شیرینی و شکلات کشور است که مردم ایران را با طعم شیرینی، شکلات و تنقلات صنعتی آشنا کرد. این شرکت با مساحتی بالغ بر ۲۳۰ هزار متر مربع، متشکل از 6 سایت کارخانه ای مجزا در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص واقع شده است.

آشپزخانه مرکزی پارس مینو با حجم پخت سه تا چهار هزار پرس در وعده، یک دستگاه فر 20 طبقه بروج خریداری کرده است. فر کامبی بروج با وجود سیستم بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت انواع غذاهای سرخ کردنی نظیر کوکو، شنیتسل، ناگت، نیمرو، سیب زمینی خلالی و… را آسان کرده است.

این دستگاه با طراحی ارگونومیک و ایمن برای آشپزها و پرسنل آشپزخانه، از بروز خطرات سوختگی و آسیب های جسمی جلوگیری می کند. آشپز به نظارت مداوم در طول پخت غذا نیاز ندارد، بنابراین از زمان خود برای انجام کارهای دیگر آشپزخانه استفاده می کند. 

شستشوی خودکار با مایع شستشو ضمن بهداشتی و مقرون به صرفه بودن، در پایان کار روزانه زحمت پرسنل را کاهش داده و دستگاه عاری از هر گونه آلودگی، برای صبح روز بعد آماده کار خواهد بود.

غذای سالم و بدون روغن اضافی با فر کامبی بروج

در آشپزخانه پارس مینو روزانه حجم زیادی غذا پخت می شود. فر بروج به دلیل ایجاد حرارت یکنواخت در کابین و وجود سیستم بخار سه گانه، پخت انواع غذاها به ویژه غذاهای سرخ کردنی را با میزان کمی روغن امکان پذیر می کند.

زمان و آماده شدن به موقع غذا در آشپزخانه صنعتی بسیار حائز اهمیت است. به دلیل ظرفیت بالای دستگاه 20 طبقه بروج، در هر بار پخت می توان میزان بیشتری لازانیا، ته چین و کوفته آماده کرد. بنابراین غذای بیشتری در مدت زمان کمتر آماده سرو می شود.  

استفاده از فر کامبی بروج در آشپزخانه شرکت پارس مینو، پخت حجم بالای غذای روزانه با منوی متنوع را آسان کرده است. این محصول علاوه بر افزایش کیفیت پخت غذا و کاهش دورریز مواد غذایی، باعث صرفه ‌جویی قابل توجه در مصرف منابع انرژی همچون گاز، برق، آب، روغن مصرفی و سایر هزینه ‌های مجموعه شده است.