communication-1

اطلاعات مشتری

فودکورت بازارشهر قم
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 6 و 10 طبقه

فر 10 طبقه بروج در فودکورت بازارشهر قم

مجتمع بازارشهر قم که در منطقه پردیسان و در بلوار الغدیر واقع شده، از بزرگ ترین و متنوع ترین مراکز تجاری-تفریحی قم است که با ارائه امکانات و محیط فوق العاده برای تفریح و خرید، بسیار مورد استقبال افراد و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این مجموعه دارای واحدهای تجاری فعال شامل رستوران، کافه، مراکز خرید و سالن های سینما است. در فودکورت بازارشهر قم می توانید انواع غذای ایرانی، غذای فرنگی، فست فود، نان و شیرینی، آیتم های مربوط به کافه و… را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

در آشپزخانه فودکورت مجموعه بازارشهر قم فرهای کامبی بروج شامل فر کامبی بروج 10 طبقه، فر کامبی 6 طبقه بروج به همراه سینی ها و سایر لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرد.

منوی متنوع این فودکورت را می توان با فر بروج در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان آماده کرد. این دستگاه با برخورداری از سه روش پخت گریل، بخارپز و پخت ترکیبی هیچ محدودیتی در طبخ انواع غذاها، فست فود، خوراک ها و… باقی نمی گذارد.  

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی علاوه بر ارتقای کیفیت پخت، در مصرف آب، گاز، مواد غذایی و نفرساعت نیروی انسانی صرفه جویی می کنند. این صرفه جویی ها در مجموع هزینه های مجموعه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.