پنل کنترل هوشمند

یک صفحه لمسی رنگی با کاربری آسان و به زبان فارسی کمک می کند همه تنظیمات دستگاه از برنامه های متنوع پخت گرفته تا میزان حرارت، سرعت فن، زمان، میزان رطوبت و رنگ غذا را تعیین کنید.

دسترسی به برنامه کنترل طبقات، پخت چند مرحله ای، ویرایش و شخصی سازی برنامه های پخت، انتخاب نوع شستشوی خودکار، امکان اتصال USB برای به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه و اضافه کردن دستورهای غذایی جدید و… از طریق پنل کنترل هوشمند فر کامبی امکان پذیر است.

صفحه لمسی رنگی

پنل کنترل هوشمند دارای یک صفحه لمسی 9 اینچی (23 سانتی‌متری) است که کاربری دستگاه را برای همه افراد آسان می کند.

روی صفحه، آیکون های تصویری مناسب برای برنامه های مختلف طراحی شده است. تنها کافی است برنامه مورد نظر خود را روی صفحه لمسی انتخاب کنید تا دستگاه کارش را شروع کند.

سه نوع تنظیم برنامه پخت

منوی پخت غذا در پنل فر کامبی بروج بر اساس نوع پخت (هوای داغ، بخار، پخت ترکیبی) و بر اساس مواد غذایی طراحی شده و تنظیم دستی هم برای آشپز حرفه ای در دسترس است. خنک کردن، دودی کردن، استفاده از پراب یا روش دلتا T نیز از طریق پنل انتخاب می شود.

icon1

هوای داغ

icon-2

بخار

پخت ترکیبی

پخت متنوع در طبقات

این سیستم، پخت غذاهای متفاوت در طبقات مختلف فر را به طور همزمان البته به شرط یکسان بودن روش پخت (هوای داغ، بخار، ترکیبی) امکان پذیر می کند. این قابلیت مزیت بزرگی در رستوران ها و فست فودها که در هر لحظه در حال دریافت سفارش هستند محسوب می شود.

برای پخت پیتزا، همبرگر، سیب زمینی و انواع سوخاری سفارش داده شده، فقط کافی است سینی غذای مورد نظر را در فر قرار دهید. پس از پخت طبق برنامه دستگاه با هشدار، به شما اعلام می کند غذا را بردارید.

سرو سریع غذا

سیستم پخت متنوع در طبقات می تواند چند منوی غذایی را به طور همزمان و در یک زمان آماده کند. برای مثال صبحانه انگلیسی را در نظر بگیرید. سوسیس، بیکن، نان تست، تخم مرغ، قارچ و سیب زمینی آن باید همزمان بپزد تا داغ برای مشتری سرو شود.

با استفاده از این سیستم، غذاها به ترتیب از زمان پخت طولانی‌تر داخل دستگاه گذاشته می‌شوند. طبق برنامه وقتی نوبت غذای بعدی می‌شود دستگاه برای ورود غذا هشدار می‌دهد. بنابراین تمام غذاها به صورت همزمان و در یک زمان آماده می‌شوند .

پخت چند مرحله ای

بهترین کیفیت پخت انواع غذاها، نان‌ ها و شیرینی ها را با قابلیت پخت چند مرحله ای فر کامبی بروج تجربه می کنید.

در هر مرحله از برنامه پیش فرض دما، نوع پخت، فن و درصد رطوبت طوری تعیین شده تا بهترین نتیجه پخت حاصل شود. برای مثال پخت نان خامه ای در 4 مرحله تعریف شده است.

برای نان ها و شیرینی ها، مرحله عمل آوری خمیر نیز می تواند به عنوان اولین مرحله در پخت چند مرحله ای انتخاب شود. امکان تنظیم دستی برنامه پخت چند مرحله ای تا 9 مرحله وجود دارد.

gggg
ویرایش و شخصی سازی برنامه های پخت

قابلیت مهم دیگر، امکان شخصی سازی برنامه های پیش فرض دستگاه است. در این حالت اپراتور برنامه پیش فرض را انتخاب، ویرایش و با نام دیگری ذخیره می کند. فر کامبی بروج قابلیت ذخیره سازی تعداد زیادی برنامه را دارد و هر برنامه پخت می تواند حداکثر شامل 9 مرحله باشد.

انتخاب نوع شستشوی خودکار

دسترسی به برنامه های شستشو شامل آبکشی خالی، شستشوی کم یا سریـع، شستشوی معمولی و شستشوی کامـل از طریق پنل کنترل هوشمند امکان پذیر است.

سایر قابلیت های پنل کنترل هوشمند
  • snap کاربری ساده و آسان
  • farsi دارای زبان فارسی
  • protest مقاومت در برابر حرارت، ضربه، رطوبت، گردوغبار و چربی
  • کنترل سرعت فن، میزان رطوبت، رنگ غذا، زمان و گرما
  • flash-drive امکان اتصال USB برای به روز رسانی نرم افزار دستگاه و اضافه کردن دستورهای غذایی جدید