پخت نان باگت در فر کامبی بروج

پخت نان باگت در فر کامبی بروج

فر کامبی با وجود روش پخت ترکیبی (ترکیب هوای داغ و بخار) پخت انواع نان و شیرینی را امکان پذیر می سازد. این دستگاه انواع نان ساندویچ، باگت، بریوش، چاباتا، پیتا و… را با بافتی نرم و رویه ترد و خوش رنگ برای شما آماده می کند.

پخت نان در فر پخت ترکیبی قطعا دارای مزایای عمده ای است. بزرگ ترین مزیت، بافت فوق العاده ای است که نان شما در اثر پروف و عمل آوری مناسب خواهد داشت.

مزیت دیگر تازگی نان به مدت طولانی تر است. از آنجا که نان با حرارت ترکیبی و با وجود رطوبت در کابین می پزد، نسبت به فر معمولی که فاقد بخار است تازگی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

عمل آوری خمیر در فر کامبی

شما می توانید خمیر آماده شده را در فر کامبی پروف کنید، در نتیجه به تهیه دستگاه پروفر به صورت جداگانه نیاز ندارید. این دستگاه از دمای 30 تا 300 درجه سانتی گراد را برای آشپز فراهم می کند. عمل آوری خمیر در دمای پایین  با ایجاد محیط مناسب، باعث عمل آوری سریع و یکنواخت خمیر می شود.    

به دلیل وجود رطوبت داخل کابین دیگر نیاز به پوشاندن خمیر نیست و می توانید سینی را به طور مستقیم داخل فر قرار دهید. پخت نان با بافت عالی بسیار به کیفیت عمل آوری خمیر بستگی دارد.

پخت نان

در اینجا هنگامی که عمل آوری خمیر انجام و حجم خمیر دو برابر شد، آن را در دستگاه قرار دادیم. پخت نان با استفاده از روش ترکیبی (ترکیب حرارت و بخار) با 30 درصد رطوبت انجام شد.

نانی که در فر کامبی پخت می شود، دارای بافت عالی و رویه ترد و خوش رنگ است. با توجه به ظرفیت دستگاه می توان در هر وعده پخت، تعداد زیادی نان را با کیفیت یکسان آماده کرد.

برای پخت نان می توان از سینی ساده یا سینی مشبک استفاده کرد. لوازم جانبی بروج شامل انواع سینی ها تمام نیازهای آشپز را برطرف می کند.

فر کامبی با امکان پخت نان و شیرینی علاوه بر پخت انواع غذاها برای آشپزخانه هایی که همه این موارد را ارائه می دهند نظیر کافه ها، کارآیی زیادی دارد.

البته در سازمان ها، ادارات، دانشگاه ها و… می توان در زمان های غیر از پخت و پز غذا، از دستگاه برای پخت نان و شیرینی استفاده کرد و با آنها در وعده صبحانه یا عصرانه از پرسنل پذیرایی کرد.     

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...