معرفی محصولات بروج به استاندار تهران

معرفی محصولات بروج به استاندار تهران

بازدید استاندار تهران

علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه علی مهری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی خود و همچنین تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از شهرک صنعتی گلگون شهریار از محصولات بروج دیدن کرد.

شهرستان شهریار از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران قرار دارد و با وجود کارخانه‌ ها و کارگاه ‌های مهم از لحاظ صنعتی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. در سفر استاندار تهران به این شهرستان با صنعتگران این منطقه جلسات صمیمانه‌ ای برگزار شد و مقامات در جریان مشکلات صنعتگران قرار گرفتند.

استاندار تهران ضمن بازدید از بخش‌ های مختلف کارخانه، با مدیرعامل این مجموعه آقای رضا حنیفی درباره مهم ترین محصولات تولیدشده و طراحی و تولید محصولات جدید علی رغم وجود مشکلات و موانع گفتگو کرد.

فخاری همچنین با سایر مدیران، کارگران و پرسنل کارخانه به صحبت پرداخت و در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت.

استفاده از تجهیزات مدرن پخت در آشپزخانه های صنعتی، علاوه بر اصلاح روش های پخت در مصرف منابع انرژی نظیر برق، گاز، آب، نفرساعت نیروی انسانی و… صرفه جویی می کند. با وجود این دستگاه ها کیفیت غذا ارتقا پیدا کرده و دورریز مواد غذایی در اثر پخت نامطلوب به حداقل می رسد.

محصولات بروج شامل فرهای کامبی و خط پخت اتوماتیک برنج که از تجهیزات مدرن پخت به شمار می آید، راهکاری موثر برای حل مشکلات پخت انبوه و کاهش هزینه‌ ها در آشپزخانه‌ های حرفه‌ ای است.

فر کامبی، مدیریت زمان، حفظ سرمایه

فر کامبی بروج، تنها فر کامبی مجهز به بخار سه گانه هیچ محدودیتی در پخت انبوه انواع غذای ایرانی، غذای ملل، نان، کیک، شیرینی و… باقی نمی ‌گذارد.

این دستگاه با مزایایی همچون کاربری آسان، کاهش تعدد تجهیزات مختلف، برنامه پخت چند مرحله‎‌ ای، شستشوی خودکار، پخت همزمان چند نوع غذا، کاهش هدررفت مواد غذایی، اشغال فضای کمتر، صرفه جویی در مصرف منابع انرژی، پخت غذای سالم و حفظ سلامت و ایمنی آشپز، آشپزخانه شما را متحول می کند.

خط پخت اتوماتیک برنج، مقرون به صرفه با کاربری آسان

بازدید استاندار تهران2

دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج دارنده 5 گواهی‌ نامه ثبت اختراع، رتبه دوم اختراعات در سومین جشنواره ملی ابتکارها و اختراع های سوخت و احتراق است و به عنوان خلاقیت نوآورانه از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شده است.

این دستگاه با برخورداری از سیستم حفظ آب پاتیل برای تکرار حداقل 3 بار عملیات پخت و سیستم حباب ‌ساز برای اکسیژن‌ رسانی به آب، پخت برنج انبوه را متحول کرده است. وجود حباب اکسیژن در پاتیل با حذف کفگیر و یکنواخت کردن دمای آب از تخریب دانه‌ های برنج و از بین رفتن مواد مغذی جلوگیری کرده و پخت با کیفیت ‌تر برنج را امکان ‌پذیر می ‌سازد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...