communication-1

اطلاعات مشتری

پالایش نفت تبریز
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 10 طبقه

فر بروج در شرکت پالایش نفت تبریز

شركت پالايش نفـت تبريز در سـال 1353 طراحـی شده و پـس از اتمـام مـراحل احداث در بهــمن ماه ســال 1356 با ظرفيـت اسـمی 80 هزار بشـكه در روز به بهره برداری رسیده است. ظرفيـت توليـد این شرکت با تلاش كارشناسان و متخصصان داخلی در طول سال ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

شركت پالايش نفـت تبريز هـم اكنـون سهـم حـدود 7 درصـدی از تـوان تصـفيه نفـت خـام كـل كشـور را با تبـديل به فـرآورده هـای اصلی و ويژه به خود اختصاص داده و تأمیـن بخـشی از سوخـت مايـع مورد نيـاز شـمال غـرب كشــور شامل اسـتان های آذربايجان شرقی، آذربايجان غربی، زنجان و كردستان را برعهده دارد.

آشپزخانه مرکزی این مجموعه با ظرفیت پخت دو هزار پرس در وعده، یک دستگاه فر 10 طبقه بروج را به همراه وسایل جانبی خریداری کرده است. فر کامبی بروج با وجود سیستم بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت انواع غذاهای سرخ کردنی نظیر کوکو، شنیتسل، ناگت، نیمرو، سیب زمینی خلالی و… را آسان کرده است.

این دستگاه با طراحی ارگونومیک و ایمن برای آشپزها و پرسنل آشپزخانه، از بروز خطرات سوختگی و آسیب های جسمی جلوگیری می کند. آشپز به نظارت مداوم در طول پخت غذا نیاز ندارد، بنابراین از زمان خود برای انجام کارهای دیگر آشپزخانه استفاده می کند. 

پخت کباب کوبیده و گوجه کبابی با فر بروج

پس از نصب دستگاه در آشپزخانه شركت پالايش نفـت تبريز، سرآشپز بروج در این مجموعه حاضر شد و برای آموزش دستگاه آیتم های مرغ کامل با پراب، ماهی گریل، نیمرو، همبرگر، کباب کوبیده و گوجه کبابی را با فر بروج پخت کرد.

فر بروج به دلیل برخورداری از سیستم تولید بخار سه ‌گانه، کباب کوبیده را با رویه برشته اما بافت نرم و آبدار می ‌پزد. هیچ نگرانی بابت سوختن و خام ماندن مغز کباب یا مضر شدن آن به دلیل جذب دود زغال وجود ندارد.    

وجود بخار در کابین علاوه بر پخت عمق بافت گوشت، از کاهش حجم آن نیز جلوگیری می کند. در نتیجه غذای آماده شده با پخت کامل و بافت نرم، رضایت همه افراد را تامین می کند.

سیستم بخار فر بروج سه نوع بخار شامل بخار دانه ریز، بخار دانه درشت و ترکیبی از این دو نوع بخار را ارائه می دهد تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را بتوان با بهترین کیفیت پخت و کمترین میزان ضایعات مواد غذایی آماده کرد.

معمولا بخار دانه‌ ریز با رطوبت کمتر برای پخت انواع پروتئین (بافت متراکم) و بخار دانه ‌درشت با رطوبت بیشتر برای نان‌ ها و شیرینی‌ ها (بافت لطیف) به کار می رود. بخار ترکیبی در طبخ غذاهای سنتی ایرانی مثل مرغ مجلسی، کباب کوبیده و… که به مغرپخت‌ شدن نیاز دارند، فوق ‌العاده عمل می ‌کند.

خرید یک دستگاه فر کامبی 20 طبقه و خط پخت اتوماتیک برنج نیز در دستور کار شركت پالايش نفـت تبريز در آینده نزدیک قرار دارد.