هتل رشیدیه تهران1
communication-1

اطلاعات مشتری

هتل رشیدیه تهران
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 6 طبقه

فر بروج در هتل رشیدیه تهران

هتل گران میراث رشیدیه تهران که در محله پونک، بلوار همیلا واقع شده شامل واحدهای اقامتی، رستوران های ایرانی (سرای دلربا) و ملل (رستوران ایتالیایی ایل پدره)، تالارهای بزرگ پذیرایی، مجموعه های ورزشی و… است. معماری اصیل ایرانی این هتل مورد استقبال مسافران و مهمانان زیادی از داخل و خارج از کشور شده است.

در آشپزخانه این مجموعه عظیم در کنار سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی، یک دستگاه فر کامبی بروج 6 طبقه خریداری شده است. انواع غذاهای فست فودی، استیک ها، غذاهای گریل و… با استفاده از این دستگاه آماده و برای مهمانان مجموعه سرو می شود.

نتایج استفاده از فر کامبی بروج برای هتل ها

فر کامبی بروج یک فر هوشمند است که با وجود سیستم سه‌ گانه بخار، انواع غذای ایرانی و فرنگی را با کمترین میزان روغن و در نتیجه کاهش هزینه ها طبخ می ‌کند. این دستگاه به دلیل برخورداری از تکنولوژی‌ های روز دنیا، دارای مزایایی است که تهیه غذا در آشپزخانه حرفه ‌ای هتل ها را آسان می کند.  

از مهم ‌ترین نتایج استفاده از فر کامبی بروج برای هتل ها می توان به ارائه منوی متنوع، سرو صبحانه گرم، پخت نان، کیک و شیرینی مورد نیاز، کاهش زمان پخت و افزایش سرعت شارژ بوفه، پخت همزمان چند نوع غذا، پخت شبانه، کاهش فضای آشپزخانه، صرفه جویی در هزینه ها، حفظ مواد مغذی، نتایج پخت یکسان و تکرارپذیر، کاهش مصرف روغن، شستشوی خودکار و مقرون‌به‌صرفه و کاربری آسان با منوی فارسی اشاره کرد.