communication-1

اطلاعات مشتری

کارخانه اورند پیشرو
product-icon

نوع محصول

فر کامبی بروج 20 طبقه

فر بروج در کارخانه اورند پیشرو

اورند پیشرو، تولیدکننده قطعات متنوع خودرو که به عنوان بزرگ ترین طراح و توليدكننده مسير كامل نگهداری و انتقال سوخت خودروهای سواری در داخل كشور شناخته می شود، در سال 1376 تاسیس شده است.

این مجموعه با پروژه های نوآورانه ای نظیر طراحی و تولید قطعات سیستم سوخت رسانی خودروهای تولیدی در کشور منطبق با استانداردهای یورو۴ و با قابليت ارتقا تا سطح یورو۶، جايگزینی قطعات لاستيکی با قطعات قابل بازیافت و سبک تر پلاستيکی در سیستم تخليه بخارات و نوارهای آببندی خودرو، طراحی و تولید باک پلیمری خودروها و… به عنوان يك شريک مطمئن برای خودروسازان به فعالیت می پردازد.

فر بروج در کارخانه اورند پیشرو

آشپزخانه مرکزی کارخانه اورند پیشرو واقع در شهرک صنعتی صفادشت، منوی متنوعی از غذاهای مختلف مانند کباب، مرغ، ماهی و کباب تابه‌ای، انواع کوکو، برگر، شنیتسل، پیتزا و… را برای پرسنل ارائه می کند.

فر کامبی و خط پخت اتوماتیک برنج، دو محصول مدرن بروج است که پخت سنتی در آشپزخانه های صنعتی را متحول کرده است. با استفاده از این دستگاه ها سرعت و ظرفیت پخت افزایش یافته و در هزینه های آشپزخانه و مصرف منابع انرژی صرفه جویی می شود.

فر کامبی

فر کامبی بروج با وجود سیستم بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت انواع غذا در حجم انبوه را با بهترین کیفیت و صرفه جویی در هزینه ها امکان پذیر می سازد.

با استفاده از این دستگاه می توان انواع غذاهای سرخ کردنی نظیر شنیتسل، ناگت، ماهی، سیب زمینی خلالی و حتی مواد اولیه مانند بادمجان سرخ کرده، پیازداغ و… را با روغن بسیار اندک آماده کرد.

این مزیت علاوه بر ارائه غذای سالم به کارکنان که سلامت، کسب رضایت و افزایش راندمان کاری آنها را در پی دارد، هزینه خرید روغن را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.