communication-1

اطلاعات مشتری

مدرسه فرانسوی تهران ​
product-icon

نوع محصول

فر کامبی بروج ده طبقه

فر کامبی بروج در مدرسه فرانسوی تهران

مدرسه فرانسوی تهران در باغ قلهک، سال هاست به آموزش دانش آموزان خارجی و ایرانی می پردازد.

فر کامبی بروج در آشپزخانه این مدرسه بین المللی حضور دارد تا پخت انواع غذاهای فرانسوی و ایرانی را برای آنها راحت تر و به صرفه تر کند.

قابلیت های بی شمار این فر، پخت غذای سالم با کاهش قابل توجه هزینه ها را برای این مجموعه به ارمغان آورده است.

شف رستم خانی، سرآشپز مدرسه فرانسوی تهران که 5 روز در هفته با این دستگاه کار می کند، می گوید انواع غذاها نظیر شنیتسل ماهی، گراتن مرغ، گراتن سبزیجات و دسرهای پختنی را با این دستگاه به راحتی آماده می کند .

شف رستم خانی با رضایت کامل از عملکرد فر کامبی بروج و کیفیت پخت غذا در آن، اذعان دارد کار تیمشان از زمان حضور این دستگاه در آشپزخانه نصف شده است. نکته مهم دیگر کاهش چشمگیر مصرف روغن از 100 کیلوگرم به 20 کیلوگرم است. 

به گفته خانم فراهانی دستیار سرآشپز هم انواع غذا نظیر شنیتسل، کباب بختیاری، جوجه کباب، گراتن سبزیجات و سبزیجات بخارپز در فر کامبی بروج با کیفیت عالی پخته می شود. ظرفیت پخت بالای این دستگاه به طور موثری باعث صرفه جویی در زمان می شود.

 برای مثال شنیتسل را در نظر بگیرید. در هر سینی می توان حدودا 6 شنیتسل (بسته به اندازه آن) قرار داد. به این ترتیب در یک وعده پخت فر 10 طبقه، می توان 60 عدد شنیتسل آماده کرد. پخت 50 سیخ جوجه کباب و 40 کیلوگرم سبزیجات بخارپز نیز یکباره و به راحتی با این دستگاه انجام می شود.