communication-1

اطلاعات مشتری

پتروشیمی مبین
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 20 طبقه

فر کامبی 20 طبقه در پتروشیمی مبین

شرکت مبین انرژی خلیج فارس (پتروشیمی مبین سابق) فارس بزرگ ترین طرح یوتیلیتی متمرکز کشور که در سال 1379 احداث شده، به عنوان تولیدکننده سرویس‌ های جانبی، تأمین‌ کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه‌ کننده پساب‌ های صنعتی مجتمع‌ های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می کند.

آشپزخانه مرکزی پتروشیمی مبین با خرید دو دستگاه فر 20 طبقه بروج، در پخت حجم انبوه روزانه تحول عظیمی ایجاد کرده است. فر بروج با وجود سیستم بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت انواع غذاهای سرخ کردنی و کبابی را آسان کرده است.

این دستگاه با طراحی ارگونومیک و ایمن برای آشپزها و پرسنل آشپزخانه، از بروز خطرات سوختگی و آسیب های جسمی جلوگیری می کند. عدم نیاز به نظارت مداوم در طول پخت غذا، زمان آشپز را برای رسیدگی و انجام کارهای دیگر آزاد می کند. 

شستشوی خودکار با مایع شستشو ضمن بهداشتی و مقرون به صرفه بودن، در پایان کار روزانه زحمت پرسنل را کاهش داده و دستگاه عاری از هر گونه آلودگی، برای صبح روز بعد آماده کار خواهد بود.

غذای سالم و کم روغن با فر کامبی بروج

فر بروج به دلیل ایجاد حرارت یکنواخت در کابین و وجود سیستم بخار سه گانه، پخت انواع غذاها به ویژه غذاهای سرخ کردنی نظیر میگو، ماهی، استیک مرغ، رولت مرغ و… را در این آشپزخانه با میزان کمی روغن امکان پذیر می کند.

اصلاح روش پخت به کمک تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن مانند فر کامبی بروج، مصرف روغن را به حداقل رسانده است و غذای سالم با حفظ مواد مغذی ارائه می کند.

طبخ استیک مرغ و استیک گوشت برای تست کیفیت پخت دستگاه انجام شد. سینی گریل کراس با ظاهر کلاسیک برای پخت استیک بهترین گزینه است. بافت استیک پس از پخت، به صورت آبدار با رویه برشته و بدون کاهش حجم است که با استیکی که به صورت سنتی در روغن سرخ شود، بسیار تفاوت دارد.

استفاده از فرهای کامبی بروج در آشپزخانه شرکت مبین انرژی خلیج فارس، پخت حجم بالای غذای روزانه با منوی متنوع را آسان کرده است. این محصول علاوه بر افزایش کیفیت پخت غذا و کاهش دورریز مواد غذایی، باعث صرفه ‌جویی قابل توجه در مصرف منابع انرژی همچون گاز، برق، آب، روغن مصرفی و سایر هزینه ‌های مجموعه شده است.