communication-1

اطلاعات مشتری

فودکورت اطلس مال
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 6 و 10 طبقه

پروژه فودکورت اطلس مال

مجتمع تجاری اداری اطلس مال در مجاورت پارک نیاوران تهران، یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید پایتخت محسوب می شود. این مجموعه با مساحت یازده هزار متر مربع، دارای 19 طبقه تجاری، اداری، پارکینگ و یک طبقه فود کورت است.

فود کورت اطلس مال با مساحت حدودی 5 هزار متر مربع و برخورداری از دکوراسیون شیک و چشم نواز، انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی، فست فود، کافی شاپ و… را به مشتریان خود ارائه می کند.

فر کامبی بروج، سرو سریع غذا

در آشپزخانه یکی از رستوران های این مجموعه، با دو دستگاه فر ده طبقه و شش طبقه بروج روزانه غذاها و خوراک های متنوعی را با کاهش زمان لازم برای سرو آماده می کنند. فقط کافی است گزینه مربوط به پخت غذای مورد نظر را از روی منوی پنل دستگاه انتخاب کرده و سینی را در فر قرار دهید. سپس غذای آماده را تحویل بگیرید.

پخت غذا به ویژه غذاهای سرخ کردنی مانند شنیتسل، ماهی، ناگت، سیب زمینی خلالی، پیازداغ و… در فر کامبی بروج نیاز به نظارت مداوم آشپز یا پرسنل ندارد و آنها می توانند در مدت زمانی که غذا در دستگاه در حال آماده شدن است، به کارهای مهم دیگر آشپزخانه رسیدگی کنند.  

پخت همزمان چند نوع غذا بدون اختلاط بو، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد فر بروج است که در آشپزخانه رستوران به دلیل تنوع سفارش از طرف مشتریان، بسیار کارآمد محسوب می شود.