communication-1

اطلاعات مشتری

پتروشیمی مارون
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 20 طبقه

فر 20 طبقه بروج در شرکت پتروشیمی مارون

شرکت پتروشیمی مارون برای اجرای الفین هفتم در سال 1377 در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر خوزستان تاسیس شد. این شرکت با وجود کارخانه بازیابی اتان، آن را از گاز طبیعی استخراج کرده و سپس برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.

شرکت پتروشیمی مارون با توانایی تولید سالانه یک میلیون و صد تن اتیلن، 200 هزار تن پروپیلن، 300 هزار تن پلی اتیلن سنگین، 300 هزار تن پلی پروپیلن و بیش از 400 هزار تن انواع گلایکول یکی از بزرگ ترین شرکت های پتروشیمی در ایران و جهان محسوب می شود.

آشپزخانه مرکزی این مجموعه با ظرفیت پخت دو تا سه هزار پرس در وعده، پنج دستگاه فر 20 طبقه بروج را به همراه وسایل جانبی خریداری کرده است. فر کامبی بروج با وجود سیستم بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام طبقات، پخت منوی متنوع سازمان ها شامل انواع غذاهای سرخ کردنی، خوراک ها، کباب ها و… را آسان کرده است.

افزایش سرعت پخت و سرو غذا با فر بروج

فر 20 طبقه بروج با ظرفیت پخت بالا، سرعت آماده شدن و سرو غذا را به میزان قابل توجهی در مجموعه ها و سازمان های بزرگ افزایش می دهد. این افزایش حجم پخت با توجه به فضای کمی که دستگاه اشغال می کند، صرفه های زیادی برای آشپزخانه های صنعتی دارد.

پس از نصب تمام دستگاه های خریداری شده در آشپزخانه شركت پتروشیمی مارون، سرآشپز بروج در این مجموعه حاضر شد و برای آموزش دستگاه آیتم های سبزیجات بخارپز، شنیتسل مرغ، کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی، ماهی، لازانیا، ته چین و… را با فر بروج پخت کرد.

فر بروج به دلیل برخورداری از سیستم تولید بخار سه ‌گانه، غذاهایی نظیر استیک و کباب را با رویه برشته اما بافت نرم و آبدار می ‌پزد. وجود بخار در کابین علاوه بر پخت عمق بافت گوشت، از کاهش حجم آن نیز جلوگیری می کند. در نتیجه غذای آماده شده با پخت کامل و بافت نرم، رضایت همه افراد را تامین می کند.

سیستم بخار فر بروج سه نوع بخار شامل بخار دانه ریز، بخار دانه درشت و ترکیبی از این دو نوع بخار را ارائه می دهد تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را بتوان با بهترین کیفیت پخت و کمترین میزان ضایعات مواد غذایی آماده کرد.

بخار ترکیبی گزینه منحصر به فردی در این دستگاه است که در طبخ غذاهای سنتی ایرانی مانند مرغ مجلسی، کباب کوبیده و… که به مغزپخت‌ شدن نیاز دارند، بسیار مطلوب عمل می ‌کند.