communication-1

اطلاعات مشتری

گروه صنعتی برنز
product-icon

نوع محصول

فر کامبی 20 طبقه

فر 20 طبقه بروج در شرکت گروه صنعتی برنز

شرکت گروه صنعتی برنز یکی از بزرگ ترین شرکت های گروه صنعتی آذین خودرو است که در سال 1378 فعالیت خود را با عنوان تولیدکننده قطعات تزئینی و تکمیلی انواع خودروهای سواری آغاز کرد و در مدت بیست سال گذشته همواره در جهت رشد و توسعه محصولات خود با محوریت دانش فنی، تکنولوژی روز و با رویکرد تامین مواد اولیه از منابع داخلی و بومی گام برداشته است.

فر کامبی بروج و خط پخت اتوماتیک برنج، دو محصول مدرن بروج است که پخت سنتی در آشپزخانه های صنعتی را متحول کرده است. با استفاده از این دستگاه ها سرعت و ظرفیت پخت افزایش یافته و در هزینه های آشپزخانه و مصرف برق، آب، گاز و مواد غذایی صرفه جویی می شود.

خط پخت اتوماتیک برنج، زحمت کمتر ظرفیت پخت بیشتر

راه اندازی دستگاه خط پخت اتوماتیک تک پاتیل بروج، طبخ برنج را در آشپزخانه گروه صنعتی برنز آسان کرده است. این دستگاه با حفظ آب پاتیل برای حداقل 3 بار تکرار عملیات پخت در مصرف آب صرفه جویی می کند. سیستم تزریق حباب ‌هوا در این دستگاه با اکسیژن رسانی به آب، یکنواخت کردن دمای آب کل پاتیل و عدم نیاز به کفگیر باعث می شود دانه های برنج حدود 10 تا 15 درصد بیشتر ری می کنند. به این ترتیب میزان برنج مصرفی کاهش می یابد.

یکی از مهم ترین مزایای خط پخت اتوماتیک برنج، کاهش زحمت پرسنل و تامین ایمنی آنهاست. آشپز و پرسنل هنگام پخت سنتی برنج با دیگ و اجاق در مرحله دانه گیری، به دلیل مواجهه با شعله و آب جوش مدام در معرض خطر سوختگی قرار دارند. تخلیه دیگ های بزرگ و بلند کردن آبکش های پر از برنج از نظر فیزیکی به نیروهای آشپزخانه صدمه می زند.

خط پخت اتوماتیک برنج با مکانیزه کردن مراحل پخت، بدون نیاز به کفگیر زدن، وجود آبکش متحرک و کانوایر دوطبقه کار فیزیکی و زحمت پرسنل آشپزخانه را بسیار کاهش می دهد.  

فر کامبی بروج، پخت انواع غذای ایرانی و فرنگی

فر کامبی بروج می تواند به طور همزمان چندین مدل غذا را بدون اختلاط بوها طبخ کند. این کار به کمک سیستم کنترل طبقات هوشمند انجام می شود.

طرز کار این سیستم به این نحو است که ابتدا غذاهای مورد نظر از پنل انتخاب می شود. پس از گذشت مرحله پیش گرمایش، زنگ هشدار دستگاه برای قرار دادن غذایی که زمان طولانی تری برای پخت نیاز دارد به صدا در می آید و سپس غذاها به ترتیب زمان پخت داخل دستگاه قرار داده می شوند تا در نهایت تمام غذاها همزمان آماده شوند.   

غذاهای سرخ کردنی مانند ماهی، مرغ، شنیتسل، ناگت، سیب زمینی خلالی و… به جای سرخ شدن در تابه پر از روغن داغ که باعث ناسالم شدن غذا و افزایش هزینه ها می شود، در فر بروج با کیفیت پخت عالی و در زمان کمتر حاضر می شود.

استفاده از فر کامبی و دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج بروج علاوه بر ارتقای کیفیت نهایی پخت و افزایش سرعت و ظرفیت پخت باعث صرفه ‌جویی قابل توجه در مصرف آب، گاز، برق، مواد غذایی، برنج مصرفی و سایر هزینه ‌های مجموعه صنعتی برنز می ‌شود.