پخت بیکن بوقلمون با فر کامبی بروج

پخت بیکن بوقلمون با فر کامبی بروج

فر کامبی بروج به همان اندازه که برای پخت‌ های انبوه سازمان ‌ها، مراکز نظامی، بیمارستان ‌ها، کیترینگ‌ ها و… کاربرد فوق‌العاده ‌ای دارد، در فرآوری غذاهای خاص مانند انواع بیکن گوشت عالی عمل می کند.

شف پیمان مسعودی برای نشان دادن تنوع پخت در فر بروج، این بار بیکن بوقلمون را انتخاب کرد. برای تهیه بیکن معمولا از گوشت بدون استخوان استفاده می شود. انواع گوشت گوساله، مرغ، بوقلمون، شترمرغ، اردک یا غاز برای این کار مناسب است.

در اینجا پس از آماده سازی گوشت بوقلمون، پیچیدن و بستن آن با نخ مخصوص، موادی برای طعم و مزه دار کردن به گوشت تزریق شد. 

مرحله بعد پخت بیکن است که باید به صورت آویزان در کابین فر قرار بگیرد. این امکان در فر کامبی بروج با وجود لوازم جانبی و سینی های متنوع در نظر گرفته شده است.

پخت ترکیبی شامل گردش هوای داغ و بخار برای پخت بیکن بهترین گزینه است. این امکان تنها در فرهای کامبی وجود دارد. فرهای کامبی موجود در بازار از یک نوع بخار (دانه درشت یا دانه ریز) استفاده می کنند، اما فر  کامبی بروج ترکیبی از هر دو نوع بخار را در اختیار آشپز قرار می دهد. با این روش، میزان جمع شوندگی گوشت کاهش پیدا می کند و بیکن بافت نرم و آبداری خواهد داشت.

سرآشپز تایید می‌ کند قدرت بالای دستگاه در تولید حرارت یکنواخت، زمان پخت را به طور محسوسی کاهش می دهد. حرارت یکنواخت در تمام طبقات فر بروج، باعث می شود در صورت استفاده از حداکثر ظرفیت دستگاه، تمام غذاها کیفیت پخت یکسانی داشته باشند.

کاهش زمان پخت به دلیل امکان پخت حجم انبوه در یک وعده، حذف فرآیندهای اضافه پخت، سیستم کنترل طبقات، پخت شبانه و آماده ‌سازی مواد غذایی نظیر سرخ کردن پیاز یا بادمجان در زمان‌ های پرت از مزایای مهم فر کامبی بروج محسوب می شود.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...