معرفی فر قنادی بروج در نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان 1401

نمایشگاه آرد و نان 1401-1

چهاردهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت غلات، آرد و نان با حضور گروه های کالایی نظیر تولیدکنندگان آرد انبار غله و سیلوها، تجهیزات آزمایشگاهی مخمرها و آنزیم های نانوایی، تولیدکنندگان ماشین آلات، تنورها، اجاق ها و سایر تجهیزات نانوایی، اتحادیه ها، صنایع و سازمان های مرتبط از 21 تا 24 شهریور ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه هر سال با هدف فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان؛ ارتقاء سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات، آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاری های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور ترتیب داده می شود.

در این دوره نیز برنامه های جانبی بسیاری به منظور افزایش ارزش بهره ‌وری نمایشگاه آرد و نان تدارک دیده شده بود که از آن جمله می توان به برگزاری کارگاه های متنوع آموزشی در زمینه تولید آرد، فرآوری خمیرمایه، مهارت‌ های حوزه فروش و مدیریت و… اشاره کرد. این کارگاه ها مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت و فرصتی فراهم شد تا از دانش و تجربیات کارشناسان این صنعت بهره ببرند.

عنوان پیشرفته

پخت انواع نان، کیک، کوکی و شیرینی در غرفه بروج

غرفه بروج در این دوره از نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان با معرفی فر قنادی بروج (بیکر باکس) حضور داشت. فر قنادی بروج در دو مدل 5 و 10 طبقه به بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی عرضه شده است.

شف اکبر شهبازی به همراه تیم حرفه ای خود هر روز ضمن برگزاری کارگاه پخت نان و شیرینی و آموزش موارد متنوع، آیتم های خوشمزه و پرطرفدار نظیر کوکی شکلاتی، نان پیده، رول دارچینی، نان سیمیت و… را پخت می کرد که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فر قنادی بروج به دلیل تامین دمای بالا (300 درجه سانتی‌ گراد) می تواند علاوه بر پخت نان ها، کیک ها و شیرینی ها، انواع فینگرفودها و غذاهای فست فودی را برای شما آماده کند.

با وجود این دستگاه، دیگر به خرید دستگاه پروفر به طور جداگانه نیازی ندارید، زیرا این محصول با وجود بخار مستقیم و تولید درجه حرارت پایین (از 40 درجه سانتی ‌گراد) امکان عمل ‌آوری خمیر را فراهم می ‌کند.

با استفاده از بیکر باکس می توان در کافه ها و فودتراک ها علاوه بر پخت انواع نان، کیک، شیرینی و دسرهای گرم، غذاها و فینگرفودهای متنوع را نیز آماده و به مشتریان ارائه کرد.

در نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان 1401 مهمانانی از کشورهای روسیه، ترکیه و اوکراین حضور داشتند تا بتوان فرصت های همکاری و توسعه روابط تجاری با شرکای بین ‌المللی در این حوزه را فراهم کرد. امید است شاهد رشد و ارتقاء هر چه بیشتر این صنعت در کشورمان باشیم.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...