مایع شستشوی فر کامبی و مزایای آن

فر کامبی بروج مجهز به سیستم شستشوی خودکار برای تمیز کردن کابین پخت پس از اتمام آشپزی روزانه است. حذف نقش اپراتور در فرآیند شستشو علاوه بر صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و آب، از آسیب رسیدن به دستگاه نیز به دلیل استفاده نامناسب از شوینده جلوگیری می کند. شما می توانید نوع شستشو را بر اساس میزان کثیفی دستگاه، انتخاب کنید؛ گزینه ها شامل شستشوی کامل، شستشوی معمولی، شستشوی کم یا سریع و آبکشی خالی تعیین شده است. 

یکی از قابلیت های منحصر به فرد فر کامبی این است که علاوه بر قرص، می توان از مایع شستشوی بروج که تولید این شرکت است، برای شستن و تمیز کردن دستگاه استفاده کرد. 

مایع شستشوی فر کامبی بروج​

مایع شستشوی فر کامبی بروج با قدرت پاک ‌کنندگی عالی در فرآیند شستشو، چربی ‌ها و لکه ‌های سرسختِ پس از پخت و پز با دمای بالای 200 درجه سانتی‌ گراد را به خوبی از بین برده و با خاصیت درخشان ‌کنندگی خود، دستگاه را بدون ایجاد لکه آب تمیز و براق می‌ کند.

مایع آبکشی بروج با خاصیت ضدعفونی کنندگی و گندزدایی، هرگونه جرم و باکتری را از بین برده و فضای داخل کابین را کاملا ضدعفونی می کند.

مایع شستشوی فر کامبی1
مایع شستشوی فر کامبی

دستورالعمل شستشو

یکی از سخت ترین کارهای آشپزخانه صنعتی، شستشوی ابزارها و دستگاه های پخت پس از اتمام آشپزی روزانه است. این کار ضمن مصرف زیاد آب و مواد شوینده، زحمت زیادی را نیز به پرسنل تحمیل می کند. فر کامبی بروج این مشکل را حل کرده است. این دستگاه شستشو را به صورت کاملا خودکار انجام می دهد.

برای این منظور کافی است از منوی دستگاه، گزینه شستشو را انتخاب کنید. دستگاه بر اساس میزان کثیفی، چهار گزینه را به شما پیشنهاد می دهد:

  1. شستشوی کامل برای از بین بردن چربی و رسوبات کباب کردن مرغ، استیک، ماهی و…

مدت زمان تقریبی 2 ساعت و 30 دقیقه

  1. شستشوی معمولی برای پاک کردن انواع آلودگی با اقتصادی ترین مصرف مواد شیمیایی و آب

مدت زمان تقریبی یک ساعت و 30 دقیقه

  1. شستشوی کم یا سریع

مدت زمان تقریبی 25 دقیقه

  1. آبکشی خالی

مدت زمان تقریبی 15 دقیقه

در مرحله آبکشی نیز سه گزینه قابل انتخاب است. آبکشی با محلول رسوب زدا، آبکشی با سرکه سفید و آبکشی با آب خالی. با فشار دادن دکمه شروع، دستگاه اعلام می کند که پیش از شستشو، واشر (درزگیر) را تمیز کنید.

در این مرحله لازم است اپراتور به کمک یک دستمال نم دار، واشر دور دستگاه را تمیز کند. پس از فشردن دکمه تایید، مراحل شستشو آغاز می شود.

عوارض استفاده نکردن از مایع شستشوی فر کامبی بروج

مایع شستشوی بروج با فرمولاسیون دقیق به منظور کسب بهترین نتیجه در شستشوی فر کامبی بروج تولید شده است. اگر به جای این محصول از شوینده های دیگر استفاده شود، احتمال تمیز نشدن محفظه دستگاه و باقی ماندن آلودگی و جرم بسیار زیاد است. همچنین ایجاد رسوب و جرم، به فر بروج آسیب خواهد رساند.

مایع شستشوی بروج با محیط زیست و دستگاه سازگار است و در فرمول ساخت آن نسبت به سایر شوینده ها، مواد شیمیایی کمتری وجود دارد. به کار بردن شوینده نامناسب عمر مفید دستگاه را کاهش می دهد.

فر بروج بر اساس نوع شستشو، مقدار مشخصی از مایع شستشو را مصرف می کند. اما در صورت استفاده بیش از حد از مایع شوینده دیگری به جز بروج به منظور تمیز کردن دستگاه، مقداری از آن در آب حل نشده و رسوب و جرم در قسمت های مختلف دستگاه ایجاد می شود. علاوه بر ایجاد جرم، باعث رشد انواع باکتری در داخل دستگاه و متصاعد شدن بوی نامطبوع شده که سلامت غذا را نیز دچار مشکل می کند.

مایع شستشوی فر کامبی 8
مایع شستشوی فر کامبی 9

مزایای استفاده از مایع شستشوی فر کامبی بروج

  • سیستم خاص شستشوی بروج به روش سیکل بسته و کنترل میزان مصرف آب، 50 درصد نسبت به شستشوی سنتی در مصرف آب صرفه جویی می کند.
  • به جز مایع شستشو می توان از قرص بروج برای شستشوی دستگاه و سرکه سفید برای رسوب زدایی استفاده کرد؛ بنابراین گزینه های شما برای انتخاب ماده شوینده، متنوع است.
  • به کار بردن مایع شوینده بروج در مقایسه با قرص در محصولات مشابه خارجی، حدود 90 درصد در هزینه های مربوط به شستشو و نگهداری دستگاه صرفه جویی می کند.

هشدار !

  • از رقیق کردن محلول با آب یا مخلوط کردن آن با سایر پاک‌کننده‌ها، سرکه یا آمونیاک خودداری کنید.
  • از استفاده بیش از حد از محلول به صورت دستی و یا خارج از برنامه تعریف‌شده دستگاه بپرهیزید.
  • پس از هر بار مصرف، درب ظرف را محکم ببندید.
  • محصول را در جای خشک و خنک، دور از تابش مستقیم خورشید و در دمای کمتر از 40 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.
  • هنگام مصرف از دستکش، لباس محافظ، عینک ایمنی و محافظ صورت استفاده شود. بخارات، دود و ذرات محلول استنشاق نگردد.
  • در صورت تماس با پوست بدن و یا موها، فورا لباس‌ها را درآورده و پوست با آب سرد شسته شود. در صورت تماس با چشم‌ها، بلافاصله با جریان آب خنک برای چند دقیقه شسته شود. در صورت استفاده از لنز چشمی، به سرعت لنزها را درآورده و چشم‌ها با جریان آب خنک شسته شود. همچنین فورا با پزشک و یا مراکز درمانی تماس گرفته شود.
  • استفاده از هر محلول دیگری غیر از مایع شستشوی اختصاصی بروج جهت شستشوی فرهای این برند، موجب ابطال گارانتی و آسیب رسیدن به اجزای مختلف دستگاه خواهد شد.
  • به کار بردن مایع شستشوی فر بروج به صورت دستی برای نظافت بخش‌ها، اجزا و ملزومات دیگر آشپزخانه توصیه نمی‌گردد.
  • از تماس مایع شستشو با قطعات آلومینیومی اجتناب شود.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

هشدارهای کلی شستشوی خودکار فر کامبی​

  • شستشوی هر روز دستگاه حتی تنها با بخار و بدون مواد شوینده، به دلایل بهداشتی و جلوگیری از نقص عملکرد ضروری است.
  • فقط از مواد شوینده و رسوب زدای مخصوص بروج استفاده کنید. به کار بردن دیگر پاک کننده های شیمیایی ممکن است به دستگاه آسیب برساند. مسئولیت ناشی از پیامد این کار، بر عهده مشتری است!
  • استفاده بیش از حد ماده پاک کننده شیمیایی، ممکن است باعث ایجاد کف شود.
  • در صورتی که قرار است دستگاه برای مدت یک شب و بیشتر غیرفعال باشد، درب دستگاه را کمی باز بگذارید.
  • تمیز کردن روزانه واشر (درزگیر) کابین پخت باعث افزایش عمر دستگاه می شود. برای تمیز کردن واشر کابین پخت از یک پارچه نرم و ماده تمیز‌کننده استفاده کنید. از به کار بردن محصولات شوینده قوی خودداری کنید.
  • قسمت بیرونی شیشه دستگاه و پنل های آن را با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. از مواد تمیز‌کننده ساینده یا اسیدی و شوینده های قوی استفاده نکنید.
  • در هنگام شستشو درب کابین پخت را باز نکنید؛ احتمال خروج شوینده شیمیایی و بخار گرم از دستگاه وجود دارد (خطر سوختگی شیمیایی و تاول). اگر در حین شستشو درب باز شود، دستگاه اخطار خواهد داد.
  • پس از پایان یا لغو فرمان شستشو، در صورت وجود آلودگی و کف، کل کابین پخت را با استفاده از دوش دستی بشویید.

 

 

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...