پخت بریسکت روستینگ اسموک

پخت بریسکت روستینگ اسموک

شف پیمان مسعودی برای نشان دادن قابلیت‌ های منحصر به ‌فرد فر کامبی بروج در پخت حرفه ‌ای، گوشت بریسکت را انتخاب کرد. بریسکت برشی از گوشت زیر سینه گوساله است که به دلیل وجود بافت چربی پس از پخت بسیار لذیذ خواهد بود.

فر کامبی به همان اندازه که برای پخت‌ های انبوه سازمان ‌ها، مراکز نظامی، بیمارستان ‌ها، کیترینگ‌ ها و… کاربرد فوق‌العاده ‌ای دارد، در رستوران ‌ها برای به دست آمدن نتیجه مورد نظر سرآشپزان حرفه ‌ای موفق عمل می کند.

برای پخت بریسکت به سه مرحله پخت نیاز است: ابتدا سطح رویی گوشت باید رست شود. در مرحله بعد پخت کامل غذا و در انتهای کار دودی کردن گوشت انجام می شود.

پخت ترکیبی

گوشت بریسکت پس از مزه دار شدن با ادویه های مورد نظر در دستگاه قرار گرفت. شف مسعودی برای پخت این غذا از روش پخت ترکیبی گریل و بخار به همراه پراب استفاده کرد.

پراب میله ای فلزی دارای سنسور است که دمای عمق غذا را اندازه گیری می کند. استفاده از پراب در پخت پروتئین های حجیم به آشپز اطمینان می دهد که داخل غذا نیز به بهترین شکل می پزد.  

در پخت با پراب، آشپز دمای عمق غذا را تعیین می کند و پراب را در داخل غذا قرار می دهد. در این روش زمان مشخص نیست و غذا زمانی آماده می شود که پراب به این دما برسد.

پراب با نشان دادن سه درجه پخت در سطح، میانه و عمق گوشت حجیم، به آشپز کمک کرد تا پختی مطلوب با حداقل یک ساعت و نیم زمان کمتر از فرهای دیگر موجود در بازار داشته باشد.

امکان تغییر برنامه در حال اجرا بدون متوقف کردن آن، یکی دیگر از قابلیت‌ های مهم فر کامبی بروج برای سرآشپزان حرفه ‌ای است که باید بافت پروتئین ‌ها را در حین پخت چک کنند یا در پروسه پخت از پوشش‌ هایی مثل فویل و کاغذ روغنی برای غذا استفاده کنند.

این دستگاه با وجود تکنولوژی های پیشرفته، خواست سرآشپزان حرفه ای را در پخت غذاهای خاص و حساس به بهترین نحو ممکن محقق می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...