غذای سالم به سبک بروج در نمایشگاه آگروفود 1402

نمایشگاه آگروفود 1402-1

نمايشگاه بين‌ المللی ايران آگروفود از تاریخ 26 تا 29 خردادماه 1402 در محل دائمی نمايشگاه‌ های بين ‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه جذاب در حوزه صنعت غذا و کشاورزی، به طور سالانه طیف وسیعی از محصولات، خدمات و فناوری‌ های مرتبط با این حوزه را ارائه می ‌کند.

محصولات بروج شامل دستگاه خط پخت اتوماتیک برنج، فرهای کامبی بیکرباکس، شف‌باکس و مسترباکس در این دوره از نمایشگاه آگروفود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

با استفاده از فر کامبی بروج به مدت چهار روز تست پخت غذاهایی مانند استیک مرغ، شنیتسل، کوکو سبزی، ناگت، سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده و… انجام ‌شد و از عموم بازدیدکنندگان با این غذاها پذیرایی صورت گرفت تا کیفیت پخت دستگاه‌ ها و تفاوت آن با روش پخت سنتی نشان داده شود.

خط پخت اتوماتیک برنج و فرهای کامبی بروج محصولاتی مدرن هستند که همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای اصلاح روش‌های پخت تولید و به بازار عرضه شده اند.

از مزایای این دستگاه ها می‌ توا‌ن به افزایش کیفیت پخت و طعم مطلوب، افزایش ظرفیت پخت به دلیل سرعت در پخت، ایمنی آشپز و پرسنل، تنوع منوی غذایی، عدم نیاز به تجهیزات متعدد در آشپزخانه، کیفیت ثابت و تکرارپذیری، کاهش هزینه‌ ها، صرفه ‌جویی در مصرف منابع انرژی و… اشاره کرد.

عنوان پیشرفته

نمایشگاه ایران آگروفود در ایران

نمایشگاه بین ‌المللی ایران آگروفود یکی از بزرگ ‌ترین و مهم‌ ترین رویدادهای صنعت غذا در کشور محسوب می شود که برای اولین بار در سال 1391 برگزار شد. این نمایشگاه پس از تجربه چندین سال اجرا، به تاثیرگذارترین رویدادهای مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی در ایران تبدیل شده است.

در این نمایشگاه‌، شرکت ‌کنندگان می‌ توانند محصولات خود را به مشتریان معرفی کرده و در عین حال با شرکت ‌کنندگان دیگر آشنا شوند و به تعامل بپردازند. گستره متنوعی از غرفه ‌داران شامل شرکت‌ های مختلف صنایع غذایی، تولیدکنندگان ماشین ‌آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات باغبانی، ماشین ‌آلات فرآوری و بسته ‌بندی مواد غذایی، محصولات دام و طیور و خدمات مرتبط با صنایع غذایی است.

نمایشگاه آگروفود در واقع نقش یک پل ارتباطی میان صنایع کشاورزی و صنایع غذایی را ایفا می ‌کند و با ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و تکنولوژیکی در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی به حاضران، آنها را با تازه‌ های این حوزه آشنا می‌کند. این رویداد با ایجاد مشارکت‌ های جدید و کشف فرصت ‌های تازه بازار، فرصتی مغتنم برای کسب‌وکارها محسوب می‌ شود.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...