کاربرد فر کامبی بروج در هتل ها

فر کامبی در هتل

کاربرد فر کامبی بروج در هتل ها

هتل ها نقش مهمی در صنعت گردشگری ایفا می کنند. رستورانِ هتل با ارائه منوی متنوع از غذاها و خوراک های ایرانی و بین الملل، رضایت مسافران و مهمانان خود را تامین می کند. تجهیز آشپزخانه هتل با استفاده از تجهیزات مدرن پخت، علاوه بر افزایش کیفیت غذا مزایای بسیاری به همراه دارد.

فر کامبی بروج یک فر هوشمند است که با وجود سیستم سه‌ گانه بخار، انواع غذای ایرانی و فرنگی را با کمترین میزان روغن طبخ می ‌کند. این دستگاه به دلیل برخورداری از تکنولوژی‌ های روز دنیا، دارای مزایایی است که تهیه غذا در آشپزخانه حرفه ‌ای هتل ها را آسان می کند.  

از مهم ‌ترین مزایای فر بروج می توان به ارائه 3 روش اصلی پخت در یک دستگاه، پخت یکسان و تکرارپذیر، کاهش فضای آشپزخانه، افزایش سرعت و ظرفیت پخت، کاهش میزان مصرف منابع انرژی، کاربری آسان با منوی فارسی، پخت چند مرحله ‌ای، سیستم کنترل طبقات هوشمند، حفظ بافت، شکل، رنگ و طعم مواد غذایی، پخت مطلوب پروتئین‌ های حجیم با پراب، کاهش مصرف روغن، شستشوی خودکار و مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد.

مزایای فر بروج در هتل ها

فر کامبی بروج در آشپزخانه رستوران هتل ها، محصولی کاربردی و ایمن محسوب می شود. این دستگاه با توجه به منوی متنوع و سرو غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.   

ارائه منوی متنوع

یکی از راه های جذب مهمانان به رستوران هتل، ارائه منوی متنوع است؛ این کار نه تنها مهمانان رستوران را خوشحال می کند، بلکه سود نهایی را نیز افزایش خواهد داد.

پخت انواع خوراک گوشت و سبزیجات، کباب‌ ها، جوجه کباب، ماهیچه ‌‌ها، خورش ها، استیک‌ ها، مرغ بریانی، انواع ماهی ‌ها، پلوها، نودل، کتلت، لازانیا، سیب‌ زمینی خلالی سرخ‌ کرده، پیازداغ، شنیتسل، ناگت پنیری، کوردن بلو، فست‌ فودها، گراتن، اشترودل، ماکارونی، پیتزا، تخم‌ مرغ نیمرو، انواع کوکو، کتلت، انواع نان، کیک، شیرینی و دسرهای گرم با فر بروج امکان‌پذیر است.

سرو صبحانه گرم

با وجود فر کامبی بروج در آشپزخانه رستوران هتل، می‌توانید انواع صبحانه گرم نظیر صبحانه انگلیسی، صبحانه آمریکایی، فرنچ تست، انواع املت، پنکیک، کرپ فرانسوی و… را برای مهمانان خود آماده کنید.

پخت نان، کیک و شیرینی مورد نیاز

سرو نان تازه به همراه صبحانه یا وعده های دیگر غذایی در همه رستوران ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. فر کامبی بروج پخت انواع نان مانند نان باگت، نان تست، کروسان، سیمیت، بریوش، گاتا، نان جو، پیتا، چاباتا، بروتچن، نان شیرمال و… را با کیفیت و بافت عالی انجام می دهد.

با استفاده از این دستگاه می توان انواع کیک صبحانه، کیک هویج، پای سیب، براونی، کیک شکلاتی، مافین، کوکی، تارت، باقلوا، اشترودل، رول دارچینی و… را برای مهمانان کافه آماده و سرو کرد. تهیه نان، کیک و شیرینی در داخل مجموعه به جای خرید آن از تامین کننده، علاوه بر کیفیت بهتر هزینه ها را نیز کاهش می دهد.

کاهش زمان پخت و افزایش سرعت شارژ بوفه

بر اساس تجربه، پخت غذا با فر کامبی حدود 50 درصد زمان پخت را کاهش می ‌دهد. امکان پخت حجم انبوه غذا، طبخ غذاهای مختلف با استفاده از سیستم کنترل طبقات، حذف کارهای معمول آشپز نظیر نظارت مداوم، چرخاندن قطعات مواد غذایی یا جابه‌جا کردن سینی در کاهش زمان پخت تاثیر بسزایی دارد.

کاهش زمان پخت به طور مستقیم با افزایش سرعت تولید ارتباط دارد؛ بنابراین بوفه هتل به سرعت شارژ می شود تا آیتم های مورد نظر مهمانان همیشه در دسترس باشد.

پخت همزمان چند نوع غذا

با استفاده از سیستم کنترل طبقات و سرو سریع غذا می ‌توان چند نوع غذای مختلف را به شرط یکسان بودن روش پخت (هوای داغ، بخار، ترکیب هوای داغ و بخار) به طور همزمان پخت و برای مشتریان رستوران هتل سرو کرد. با استفاده از این سیستم، غذاها به ترتیب از زمان پخت طولانی تر داخل دستگاه قرار می گیرند، بنابراین تمام غذاها همزمان آماده سرو می شوند.

پخت شبانه

پخت شبانه کمک می‌ کند فشار تولید روزانه در آشپزخانه هتل کاهش پیدا کند. غذاها یا آماده‌ سازی مواد غذایی مانند سرخ کردن پیاز یا بادمجان می ‌تواند در شب یا در زمان ‌هایی که دستگاه پخت‌وپز ندارد انجام شود؛ بنابراین از حجم کار روزانه کم خواهد شد. 

در فر بروج مرحله آماده ‌سازی دستگاه (پیش ‌گرمایش) کوتاه ‌تر و بازیابی دما سریع ‌تر است؛ این ویژگی‌ بر کاهش زمان پخت غذا تاثیرگذار خواهد بود. 

صرفه جویی در هزینه ها

فر بروج با وجود حرارت ترکیبی (ترکیب حرارت خشک و حرارت مرطوب) و سیستم بخار سه گانه غذا را سریع تر از فرهای کانوکشن می پزد. افزایش سرعت و ظرفیت پخت به دلیل امکان پخت حجم انبوه، هزینه های مربوط به مصرف منابع انرژی (برق، گاز و آب) را کاهش می دهد. همچنین پخت غذا با حرارت ترکیبی با حفظ آب میان بافتی پروتئین ها، از خشک شدن یا کاهش حجم غذا جلوگیری می کند. بنابراین با حذف تلفات مواد غذایی، در هزینه تهیه مواد غذایی نیز صرفه جویی می شود.

حفظ مواد مغذی

استفاده از حرارت ترکیبی بخار و هوای داغ در برنامه های پخت باعث می شود ویتامین ها و مواد مغذی مواد غذایی حفظ شود، در نتیجه غذایی با کیفیت بالاتر خواهید داشت. این روش به ویژه برای پخت گوشت مناسب است. رطوبت موجود در بخاری که تمام کابین را فرا گرفته، از خشک شدن و کاهش حجم گوشت جلوگیری می کند و باعث می شود تکه های گوشت (کباب، ماهیچه، استیک و…) نرم و آبدار باشد.  

نتایج پخت یکسان و تکرارپذیر

مشتری های رستوران انتظار دارند، کیفیت غذا در هر بار سفارش تغییر نکند. امکان ذخیره سازی برنامه های متنوع پخت در پنل کنترل هوشمند فر بروج، باعث می شود همیشه کیفیت غذا یکسان باشد.

اگر به هر دلیلی سرآشپز یا اعضای تیم آشپزخانه حضور نداشته باشند، با وجود برنامه های ثبت شده در پنل هیچ مشکلی در پخت آیتم های غذایی پیش نخواهد آمد.  

کاربری آسان

پنل کنترل هوشمند با وجود صفحه لمسی رنگی و طراحی گرافیک مناسب به زبان فارسی، کار کردن با فر کامبی بروج را برای همه افراد آسان و مطلوب کرده است.

وجود فر بروج در آشپزخانه هتل با آسان کردن پخت و پز، افزایش کیفیت پخت ضمن تامین ایمنی و سلامت پرسنل و آشپزها، به طرز چشمگیری هزینه ها را کاهش می دهد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...