پخت سبزیجات بخار پز

پخت سبزیجات متنوع با سیستم کنترل طبقات

برای سرو بعضی از غذاها نظیر استیک، شنیتسل، مرغ گریل شده، ماهی و… سبزیجات متنوع بخارپز استفاده می شود. مدت زمان پخت سبزیجات هم مانند سایر مواد غذایی بر اساس سفتی بافت آنها، متفاوت است.

اگر سبزیجات را به طور جداگانه بخارپز کنید، زمان سرو سرد خواهند بود. با استفاده از سیستم کنترل طبقات فر بروج، سبزیجاتی نظیر بروکلی، هویج، قارچ، کدو سبز و فلفل دلمه ای را به طور همزمان بپزید و همه سبزیجات را به صورت داغ داغ کنار غذا سرو کنید. 

با انتخاب برنامه کنترل طبقات از منوی پنل، تعیین روش پخت با بخار دانه درشت 100 درجه سانتی گراد و انتخاب موارد مورد نظر، سبزیجات به ترتیب از زمان پخت طولانی‌تر داخل دستگاه گذاشته می شوند. طبق برنامه وقتی نوبت آیتم بعدی فرا می رسد، زنگ هشدار دستگاه اعلام می کند که سینی مورد نظر را در دستگاه قرار بدهیم. با اتمام زمان آخرین آیتم، تمام سبزیجات به صورت همزمان آماده سرو خواهد بود.

پخت سبزیجات با روش بخارپز فر بروج به صورتی است که شکل، رنگ و بافت سبزیجات بخارپزشده تغییری نکرده و طعم و مواد مغذی خودش را حفظ می کند.

سیستم کنترل طبقات فر بروج چیست؟

سیستم کنترل طبقات هوشمند، یکی از امکانات ویژه فر کامبی بروج محسوب می شود. با استفاده از این سیستم می توان چند غذای مختلف را به شرط یکسان بودن روش پخت در طبقات فر به طور همزمان پخت و برای افراد سرو کرد.

طرز کار این سیستم به این نحو است که ابتدا غذاهای مورد نظر از پنل انتخاب می شود. پس از گذشت مرحله پیش گرمایش، زنگ هشدار دستگاه برای قرار دادن غذایی که زمان طولانی تری برای پخت نیاز دارد به صدا در می آید و سپس غذاها به ترتیب زمان پخت داخل دستگاه قرار داده می شوند تا در نهایت تمام غذاها همزمان آماده شوند.   

از نظر مخلوط شدن بوی غذاها، جای نگرانی وجود ندارد؛ سیستم مکش خودکار با خارج کردن دود و بوها از فضای کابین، از اختلاط بوی غذاهای مختلف جلوگیری می ‌کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723