پخت 1500 پیتزا با فر کامبی 20 طبقه بروج برای کودکان کار

پخت 1500 پیتزا با فر 20 طبقه بروج برای کودکان کار

بروج به منظور ایفای هر چه بهتر مسئولیت اجتماعی خود، به کمک شف عارف حکیمی و دیگر همراهان همدل 1500 پیتزا را برای کودکان کار تهیه کرد.

پخت این تعداد پیتزا فقط به دلیل ظرفیت پخت بالای فرهای بروج میسر شد. کیفیت پخت پیتزاها در تمام طبقات فر بروج با وجود بخار سه‌ گانه و توزیع یکنواخت دما در کل کابین یکسان بود.

در فرآیند پخت پیتزا، تهیه خمیر مرغوب از اهمیت زیادی برخوردار است. عمل آوری خمیر یکی از مراحل مهم تهیه خمیر است که در بیشتر آشپزخانه های صنعتی با استفاده از دستگاه پروفر انجام می شود.

با وجود فر بروج دیگر به تهیه دستگاه پروفر به صورت جداگانه نیازی نیست. این دستگاه با امکان ایجاد رطوبت و دمای پایین در کابین (از 30 درجه سانتی گراد)، عمل آوری خمیر را به خوبی انجام می دهد.

پخت پیتزا بدون نیاز به نظارت مداوم

به طور معمول در هنگام‌ پخت پیتزا در تنور، آشپز باید مرتبا پیتزا را با پارو جا به‌ جا کند تا پیتزا یکنواخت بپزد، اما با استفاده از فر بروج تنها کافی است پیتزا را داخل دستگاه قرار دهید و پس از گذشت زمان تعیین شده، غذای آماده را از فر خارج کنید.

پخت یکنواخت و عدم نیاز به نظارت مدام آشپز از مزایای مهم پخت پیتزا با فر کامبی بروج است. از آنجا که این دستگاه حرارت 300 درجه سانتی گراد را تامین می کند، پیتزا با کیفیت عالی می پزد.

فر بروج با افزایش سرعت و ظرفیت پخت، کار پخت 1500 پیتزا را برای تیم آشپزها آسان کرد. در آشپزخانه های صنعتی زمان و ظرفیت پخت به منظور سرو به موقع غذا اهمیت زیادی دارد. فر بروج با افزایش سرعت و ظرفیت پخت، علاوه بر آسان کردن کار پرسنل آشپزخانه و رضایتمندی افراد، به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می کند. 

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...