سوفله شکلات در فر کامبی بروج

پخت سوفله شکلات در فر کامبی بروج

پخت سوفله شکلات در فر کامبی بروج

فر کامبی بروج علاوه بر پخت انواع غذا، نان و شیرینی امکان طبخ دسرهای گرم را نیز در اختیار آشپز قرار می دهد. سوفله یکی از محبوب ترین دسرهای گرم مدرن است که با طعم های مختلف نظیر لیمویی، موزی، شکلاتی و… آماده می شود.

شف پیمان مسعودی برای نمایش قدرت فر بروج در پخت یکنواخت، سوفله شکلاتی را انتخاب کرد. فر کامبی بروج با وجود سیستم هوشمند تولید بخار مستقیم (بخار دانه درشت) در پخت نان، شیرینی و دسرهای گرم فوق ‌العاده عمل می‌ کند، به همین دلیل این دستگاه می تواند در طراحی منوی متنوع بیکری‌ ها و کافه ‌ها نقش موثری ایفا کند.

تخم مرغ، شکر، شیر، آرد، شکلات تخته ای، پودر کاکائو، کره و وانیل مواد لازم برای تهیه این سوفله خوشمزه است. زرده و سفیده تخم مرغ باید از یکدیگر جدا شود. سفیده با مقداری شکر به حدی هم زده می شود تا از ظرف نریزد. کره، شکلات تخته ای، شیر، زرده های تخم مرغ و مابقی مواد مخلوط شد و در نهایت سفیده تخم مرغ را اضافه کرده و مایه به صورت دورانی مخلوط شد.   

پس از آماده شدن مایه سوفله شکلاتی و اضافه کردن آن در قالب های مخصوص، سینی را داخل فر که از قبل مرحله پیش گرمایش را گذرانده بود قرار دادیم. 

سوفله به دلیل وجود سفیده تخم مرغ، پس از قرار گرفتن در دستگاه پف می کند. وجود حرارت یکنواخت در کل کابین باعث می شود تمام سوفله ها به طور یکسان پخته شوند.

افزایش ظرفیت پخت

اگر ظرفیت پخت دستگاه به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرد، تعداد زیادی سوفله با پخت یکسان آماده می شود. افزایش ظرفیت پخت یکی از مهم ترین مزایای فر کامبی بروج است.

افزایش ظرفیت پخت در کنار تسریع فرآیند پخت، صرفه جویی های زیادی برای آشپزخانه به همراه خواهد داشت. اگر به عنوان صاحب کافه، شیرینی ها و دسرهای مورد نیاز خود را از بیرون خریداری می کنید، با وجود فر کامبی بروج می توانید آنها را با کیفیت مطلوب و هزینه تمام شده کمتر تهیه کنید.   

یکی از مزایای مهم فر کامبی بروج، عدم نیاز به نظارت دائم آشپز است. پس از انتخاب برنامه پخت از پنل کنترل هوشمند و قرار دادن سینی در دستگاه، آشپز می تواند به کارهای دیگر آشپزخانه بپردازد و زمانی که زنگ هشدار به صدا درآمد، سینی را خارج کند.

فر کامبی بروج با امکان سه روش پخت کانوکشن، بخار و پخت ترکیبی طبخ همه چیز را ممکن می کند. رستوران‌ ها و کافه ‌ها می توانند علاوه بر پخت غذا، انواع نان، شیرینی و دسرهای گرم را با این دستگاه آماده و برای مشتریان خود سرو کنند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...