حضور بروج در چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1400

چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود، هتل و صنایع وابسته با حضور و مشارکت شرکت ها و واحدهای صنعتی تولیدی و خدماتی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در بهمن ماه 1400 برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز از ساعت 10 الی 17 عصر برگزار شد، شرکت ها در زمینه های مختلفی نظیر تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات شستشو، تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و تهویه، تجهیزات فست فود، تجهیزات کافی شاپ، اکسسوری آشپزخانه، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون و مبلمان رستوران، ظروف رستورانی، اقلام بهداشتی، البسه رستورانی، مواد غذایی و آشامیدنی، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ظروف و انواع سیستم های پذیرایی، مبلمان و دکوراسیون فضای باز، مواد غذایی و آشامیدنی و… محصولات خود را ارائه کردند.

عنوان پیشرفته

بروج تنها حامی نمایشگاه

شرکت بروج به عنوان تنها حامی چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود، هتل و صنایع وابسته میزبان مهمانان گرامی، فعالان و علاقه مندان این حوزه در غرفه خود بود.  

حضور ریاست محترم اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌ سرویس‌ های تهران به اتفاق همراهان و همچنین کمیته محترم آموزش و استاندارد اطلس ملی خوراک و ‌نوشیدنی ایران متشکل از اساتید آشپزی و مهندسان نامی صنایع غذایی و سرآشپزان حرفه ‌ای باعث افتخار این مجموعه است.

بروج محصولات مدرن وحرفه ای خود یعنی فر کامبی بروج در اندازه های مختلف، فر پخت نان و شیرینی، فر کافی شاپ، خط پخت اتوماتیک برنج و فر دم کن ایستاده را در این نمایشگاه معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

همکاران دستگاه ها را به بازدیدکنندگان معرفی و ویژگی ها و مزایای آنها را توضیح دادند.     

عنوان پیشرفته

پخت زنده در غرفه بروج

پخت زنده غذاهای متنوع با حضور سرآشپز و مجری برنامه دست‌ پخت و سفیر برند بروج آقای سیدوحید حسینی و پذیرایی از مهمانان، به غرفه بروج شوری وصف‌ناپذیر بخشیده بود.

غذاهایی نظیر ته چین، پیتزا، لازانیا، ماهی، چیکن استیک، کوکو سبزی، سوسیس، ناگت، سیب زمینی خلالی و… با استفاده از فر بروج طبخ و با آنها از مهمانان و بازدیدکنندگان پذیرایی شد.

این دستگاه با وجود برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا و سه نوع بخار، غذا را بدون روغن یا با روغن بسیار کم آماده می کند. 

بروج برای سرآشپزان محترم لباس مخصوص آشپزی به عنوان هدیه در نظر گرفته بود و کاتالوگ محصولات نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...