پخت مرغ مجلسی با فر کامبی بروج

پخت مرغ مجلسی با فر کامبی بروج

زرشک پلو مرغ مجلسی غذای ثابت و پراستقبال منوی بسیاری از رستوران ‌ها، کیترینگ‌ ها، دانشگاه ‌ها، ادارات و سازمان‌ ها محسوب می شود.

پخت انبوه ران مرغ به روش سنتی با مصرف روغن زیاد، خطرات روغن و بخار داغ برای آشپز و کمک آشپز، نظارت مداوم، متغیر بودن کیفیت پخت در دفعات مختلف، تعداد زیاد نیروی انسانی، گرمای آشپزخانه و… دشواری های زیادی را ایجاد می کند.

همچنین در روش سنتی زمان پخت مرغ حدود دو و نیم تا سه ساعت طول می ‌کشد، بدون اینکه پخت یکنواختی در تمام ظرف وجود داشته باشد. معمولا قطعات مرغ وسط ظرف بیش از حد می‌ پزد، اما عمق قطعات اطراف ظرف خام می‌ ماند. بنابراین زمان بیشتری صرف می شود بدون اینکه از کیفیت پخت رضایتی وجود داشته باشد!

حل مشکلات پخت با تجهیزات مدرن

پخت مرغ مجلسی با فر کامبی بروج مشکلات پخت را به خوبی برطرف می کند. دیگر به سرخ کردن مرغ در تابه های پر از روغن نیازی نیست؛ بلکه قطعات مرغ را در سینی قرار داده، سس را به آن اضافه می کنیم و پس از انتخاب گزینه مرغ مجلسی در منوی پیش فرض، سینی را داخل دستگاه قرار می دهیم.

در طول زمان پخت آشپز مجبور نیست بر پخت غذا نظارت داشته باشد و وقت خود را صرف کارهای مهم تر آشپزخانه می کند. ایمنی آشپز حفظ شده و فضای آشپزخانه نیز مملو از دود و گرما نمی شود؛ بنابراین استفاده از هود صنعتی معمولی در حد تهویه کفایت می کند.

فر کامبی صرفه جویی های زیادی در مصرف گاز، برق، آب، نیروی انسانی و مواد غذایی به ویژه روغن ایجاد می کند و هزینه های آشپزخانه را به طور کلی کاهش می دهد.  

افزایش سرعت و ظرفیت پخت

سرعت و ظرفیت پخت در فر کامبی به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند. برای پخت مرغ سس ‌پز به طور معمول هر سینی بن ‌ماری گنجایش 10 عدد ران مرغ را دارد، بنابراین در یک وعده پخت در فر کامبی شش طبقه 60، در فر ده طبقه 100 و در فر بیست طبقه 400 قطعه ران مرغ در مدت زمان 75 تا 80 دقیقه با کیفیت مطلوب می‌پزد.

امکان ذخیره ‌سازی برنامه های پخت در پنل کنترل هوشمند باعث می شود کیفیت پخت غذای کیترینگ ها و رستوران ها همیشه یکسان باشد. این قابلیت به ‌ویژه برای پخت انبوه مزیت بزرگی محسوب می شود.

با استفاده از ابزار پخت تکنولوژیک روز دنیا در آشپزخانه های صنعتی، می توانید ضمن کاهش هزینه ها پخت یکسان و باکیفیت را در مدت زمان کمتر تجربه کنید.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...