پخت ران گوساله با فر کامبی بروج

پخت ران گوساله با فر کامبی بروج

پخت انواع پروتئین ها در فر کامبی بروج به دلیل برخورداری از فناوری پیشرفته به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تنوع روش های پخت و استفاده از پخت ترکیبی باعث می شود آب میان بافتی پروتئین حفظ شود، در نتیجه غذایی با سطح برشته و بافتی آبدار خواهیم داشت. 

شف مقدم برای محک زدن قدرت فر کامبی بروج در پخت گوشت حجیم، یک ران کامل گوساله را انتخاب کرد تا پخت طولانی و شبانه را با این دستگاه امتحان کند.

برای مزه دار کردن ران گوساله، پس از قرار دادن حبه های سیر در داخل بافت گوشت آن را به مدت یک شبانه روز در محلول آب نمک، دانه های فلفل سیاه، برگ بو، شاخه های رزماری و… در یخچال قرار دادیم. 

شف مقدم از برنامه پخت ترکیبی با پراب استفاده کرد و در یک پخت طولانی و شبانه با دمای پایین ران گوساله را پخت تا با آن ساندویچ رست بیف آماده کند.

رست بیف به دلیل آرام پزی و پخت طولانی مدت با طعمی عالی و منحصر به فرد حاضر می شود.  

برای پخت عمق غذا درصدهای متفاوتی از بخار در چند مرحله (پخت چند مرحله ‌ای) اضافه شد تا از خشک شدن سطح رویی گوشت جلوگیری کرده و همه قسمت‌ های ران به طور یکنواخت پخته بشود.

پخت با پراب

فر کامبی بروج با وجود سنسور دما و رطوبت برای کنترل مداوم دما و رطوبت کابین، رنگ دهی به غذا، بهبود کیفیت پخت مواد غذایی و جلوگیری از سوختن و از بین رفتن مواد غذایی و «پراب» برای اندازه گیری دمای عمق غذاهای حجیم نظیر استیک، مرغ و بوقلمون بریان و انواع ماهی غذاها را با بهترین کیفیت پخت ارائه می کند.

پراب دارای سنسوری است که دمای عمق غذاهای حجیم را اندازه ‌گیری می ‌کند. بنابراین سرآشپز حرفه ‌ای می‌ تواند با استفاده از پراب طیف وسیعی از پخت را به ویژه برای پخت استیک (ریر، مدیوم ریر، مدیوم، مدیوم ول و ول دان) در اختیار داشته باشد.

سرآشپز دمای مورد نظر برای عمق غذا (پراب) و دمای کابین را تعیین می کند. در این روش زمان پخت مشخص نیست و به محض رسیدن دمای عمق غذا به دمای تعیین شده، زمان پخت به اتمام می رسد و زنگ هشدار دستگاه به صدا در می آید. 

پخت طولانی شبانه مزیت مهمی برای آشپزخانه مراکز تهیه غذا، کیترینگ ها و رستوران ها محسوب می شود. با استفاده از این مزیت می توان فشار تولید روزانه را کاهش داد و در زمان کار صرفه جویی کرد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723