طرز تهیه پیاز داغ با فر کامبی

پخت پیازداغ با فر کامبی

فر بروج علاوه بر پخت غذاهای متنوع، آماده ‌سازی مواد اولیه مثل پیازداغ، بادمجان سرخ‌ کرده، سیب ‌زمینی قیمه ‌ای، سبزیجات دورچین و… را آسان کرده است.

برای تهیه پیازداغ در آشپزخانه های صنعتی، پیازهای خلالی شده را در تابه های پر از روغن داغ سرخ می کنند. روغن در دمای بسیار بالا می جوشد و ترکیبات سمی و آسیب زا ایجاد می کند.

نظارت مداوم به فرآیند سرخ شدن، خطر پاشیدن روغن داغ روی دست و صورت، گرمای محیط و بوی روغن سوخته بخشی از مشکلات پخت در حجم انبوه است که پرسنل آشپزخانه با آن سروکار دارند.

فر کامبی بروج به دلیل برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا و سیستم بخار دوگانه پخت بسیاری از مواد غذایی سرخ کردنی مانند بادمجان، سیب زمینی، شنیتسل، ناگت، کتلت، کوکو، پیازداغ و… را با مقدار کم روغن و بدون نیاز به نظارت مداوم آشپز امکان پذیر می سازد.

برنامه پخت چند مرحله ای

پخت چند مرحله ای این امکان را برای آشپز فراهم می کند غذا را از جهت میزان آبدار یا برشته بودن، با کیفیت دلخواه طبخ کند. برای تهیه پیازداغ با فر بروج، تنها کافی است پیازهای خلالی شده را در سینی ریخته و به طور یکنواخت پخش کنیم. سپس کمی روغن مخصوص سرخ کردنی روی آنها اسپری کنیم و داخل فر که از قبل مرحله پیش گرمایش را گذرانده قرار دهیم. 

در منوی پنل کنترل هوشمند دستگاه، پخت چند مرحله ای برای پیازداغ در نظر گرفته شده است. سه مرحله اول شامل روش بخارپز با دمای 120 درجه سانتی گراد و هر مرحله به مدت 10 دقیقه است تا پیازها کاملا نرم شوند. مرحله اول شامل بخار دانه ریز، مرحله دوم بخار دانه درشت و مرحله سوم بخار ترکیبی است که ویژگی منحصر به فرد فر کامبی بروج محسوب می شود.

سه مرحله بعدی روش گریل انتخاب شده است تا پیازداغ برشته و به رنگ دلخواه دربیاید. مرحله چهارم با دمای 110 درجه سانتی گراد با درجه فن 3 به مدت 15 دقیقه، مرحله پنجم با دمای 110 درجه سانتی گراد با درجه فن 4 به مدت 15 دقیقه و مرحله آخر با دمای 120 درجه سانتی گراد با درجه فن 5 به مدت 15 دقیقه در برنامه ثبت شده است.

مزایای پخت پیازداغ با فر بروج

پیازداغ در این دستگاه بدون نیاز به نظارت مداوم، بوی تند و نامطبوع پیاز و روغن سوخته و همچنین خطر پاشیدن روغن داغ برای آشپز آماده می شود. قطعا پیازداغی که به این روش طبخ می شود، نسبت به روش سنتی و سرخ کردن به صورت غوطه وری در روغن سالم تر خواهد بود.

در آشپزخانه رستوران ها، کیترینگ ها، سازمان ها و… می توان از زمان های بین وعده های غذایی که دستگاه پخت و پز ندارد استفاده کرد و مواد اولیه غذاها مانند پیاز یا بادمجان را سرخ کرد.

فر کامبی بروج به دلیل برخورداری از سیستم های بخار سه گانه و تنظیم کیفیت بخار، روش های پخت سنتی را اصلاح کرده است. این دستگاه با کاهش مصرف منابع انرژی، نفرساعت نیروی انسانی و روغن، به طرز چشمگیری در هزینه های آشپزخانه صرفه جویی می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...