سیب زمینی تنوری در فر

پخت سیب زمینی تنوری فر

سیب زمینی تنوری یکی از محبوب ترین خوراک های سیب زمینی است که در فر بروج، به راحتی و در مدت زمان کمتری نسبت به روش معمول پخت آن، آماده می شود.  

طعم و کیفیت سیب ‌زمینی تنوری که در این دستگاه پخت می شود، فوق‌العاده است! حرارت یکنواخت در تمام طبقات و استفاده از برنامه پخت چند مرحله ای شامل بخار و گریل کمک می‌ کند در کمترین زمان ممکن سیب ‌زمینی تنوری مغزپخت با رویه برشته و خوش رنگ طبخ و سرو شود

حذف مرحله بلانچ کردن سیب زمینی

برای پخت سیب زمینی تنوری در رستوران، ابتدا آن را بلانچ می کنند، سپس در فر قرار می دهند. در روش بلانچ کردن، سیب زمینی های شسته شده و خرد شده را به مدت چند دقیقه در آب جوش ریخته، سپس خارج کرده و به حمام یخ برای سرد شدن منتقل می کنند.  

اما در پخت با فر بروج، به بلانچ کردن سیب‌زمینی به طور جداگانه نیاز نیست. این دستگاه، پخت به روش کانوکشن، بخارپز و ترکیب حرارت و بخار را در اختیار آشپز قرار می دهد؛ بنابراین زمان پخت نیز به طور محسوسی کاهش پیدا می ‌کند.

برنامه پخت چند مرحله ‌ای، مزیت‌ های زیادی دارد. تمام مراحل پخت از جمله بخارپز کردن، گریل کردن، رست کردن و هر آنچه مدنظر سرآشپز است، در برنامه پخت لحاظ شده است. بنابراین به استفاده از تجهیزات مختلف و خارج کردن سینی‌ ها یا جا به ‌جا کردن آنها نیازی نیست. با این روش هم در زمان پخت صرفه‌ جویی می شود و هم پرسنل علاوه بر کار جسمی کمتر، در معرض خطر قرار نمی‌ گیرند.

برنامه پخت چند مرحله ای

برای سیب زمینی تنوری پخت دو مرحله ای در نظر گرفته شده است. مرحله اول شامل بخار ترکیبی (بخار دانه ریز و بخار دانه درشت) با دمای 120 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه و مرحله بعد گریل با دمای 220 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه است.

بخار سه گانه از ویژگی های انحصاری فر کامبی بروج است. فرهای کامبی موجود در بازار دارای یک نوع بخار هستند، اما فر بروج هر دو نوع بخار دانه ریز و دانه درشت و ترکیبی از این دو را در اختیار آشپز قرار می دهد.

پخت چند مرحله ای سیب زمینی تنوری شامل بخار ترکیبی و گریل علاوه بر حفظ مواد مغذی، باعث می شود سیب زمینی بدون نیاز به مصرف روغن زیاد، مغزپخت و خوش رنگ شود.

فر بروج به عنوان تجهیزات پخت غذای سالم، پخت غذا را با مقدار کم روغن امکان پذیر می کند. غذای آماده شده با فر بروج غذای سالمی نسبت به غذای پخته شده به روش سنتی است و سلامت افراد را تامین می کند.

با اضافه کردن سیب زمینی تنوری در منوی غذایی برای دورچین غذا یا به طور جداگانه همراه سس، ضمن کاهش هزینه برای سازمان یا ارائه غذای پرطرفدار به مشتری، رضایت افراد را تامین می کنید. 

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...