افتتاح نمایندگی بروج در شهر تبریز

افتتاح نمایندگی بروج در شهر تبریز

نمایندگی رسمی فروش بروج در تبریز، در مجموعه جهان‌ تجهیز واقع در مجتمع تجاری عتیق، به مدیریت آقای جهانگیر افتتاح شد.

کارشناسان بروج با حضور در محل و برگزاری پخت زنده با فر کامبی بروج در طی چند روز میزبان مدعوین محترمی از حوزه های مختلف بودند.

دکتر کریمی از معاونت درمان علوم پزشکی تبریز، دکتر مختاری مدیر بیمارستان شمس، خانم فکری کارشناس تغذیه و آقای عبداله زاده پیمانکار این بیمارستان و مهمانانی از بیمارستان ‌های عالی ‌نسب، ولیعصر و شهریار در این رویداد حضور داشتند.

کارشناسان شرکت، فر کامبی بروج را معرفی و مزایای این دستگاه را در پخت غذای سالم و باکیفیت و همچنین صرفه جویی در مصرف منابع انرژی، زمان، نیروی انسانی و مواد غذایی برای مهمانان تشریح کردند.   

در رویداد پخت زنده منوی عمومی شامل مرغ سس‌ پز، ته‌ چین، پلو ته ‌دیگی، سیب ‌زمینی خلالی، جوجه کباب، سبزیجات، همبرگر، کوکو، نیمرو، و… در حضور مهمانان طبخ و قابلیت‌ های دستگاه در اصلاح روش‌ های پخت سنتی معرفی شد.

غذاهایی مانند کوکو، کتلت، شنیتسل و… که در روش سنتی به طور معمول به صورت غوطه وری در روغن سرخ می شوند، در فر بروج تنها با اسپری کردن مقدار کمی روغن پخت می شوند؛ بنابراین علاوه بر سلامت غذا، در هزینه های خرید روغن نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

صرفه‌ های اقتصادی شامل کاهش مصرف گاز، آب، برق، روغن مصرفی با توجه به افزایش سرعت و ظرفیت پخت بسیار مورد توجه پیمانکاران بیمارستان ‌ها قرار گرفت.

پخت غذای سالم با حفظ ریزمغذی‌ ها و مصرف کمترین میزان روغن در عین حال خوشمزه، مهمانان را شگفت ‌زده کرد.

پخت کوفته تبریزی با فر بروج

برای پخت ویژه با فر بروج، غذای سنتی تبریز یعنی کوفته در نظر گرفته شد. پیاز، گوشت، لپه، برنج، سبزی معطر، آرد نخودچی، آلو، زرشک، گردو و ادویه جات مواد اولیه این غذای سنتی خوشمزه تبریزی است.

برنامه پخت ترکیبی (گردش هوای داغ و بخار) با میزان 100 درصد رطوبت، دمای 170 درجه سانتی گراد به مدت 60 دقیقه برای پخت کوفته انتخاب شد.

همچنین به مناسبت روز شیرینی، پخت کوکی در فر بروج انجام شد. به دلیل وجود حرارت یکنواخت در تمام کابین دستگاه، تمام کوکی ها با پخت و رنگ یکسان آماده شدند.  

نمایندگی بروج در مجتمع تجاری عتیق، بزرگ‌ ترین و مدرن ‌ترین مجتمع تجاری تبریز پذیرای مشتریان و علاقه ‌مندان به خرید تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی از سراسر استان آذربایجان شرقی و سایر استان های همسایه است.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...