پخت نان پیتا در فر بروج

پخت نان پیتا در فر بروج

نان پیتا نانی گرد و خوشمزه با قطری حدود 20 سانتی متر است. از آنجا که این نان در زمان پخت پف کرده و به شکل پاکت در می آید در زبان انگلیسی به آن نان پاکتی گفته می شود.

معمولا نان پیتا را برش می زنند و داخل آن را با مواد غذایی پر می کنند. از این نان برای سرو کباب، فلافل، حمص و… استفاده می شود. نان پیتا بیشتر در کشورهای عربی و حوزه مدیترانه پخت می شود.

یک شاورمای خوشمزه یا کباب ترکی اصیل زمانی طعم واقعی خود را نشان می دهد که در نان پیتای تازه پیچیده شود. پخت این نان ترد و پفکی ظرافت ‌های خاصی دارد که فر کامبی بروج به خوبی از عهده آن بر می آید.

بازه حرارتی 30 تا 300 درجه سانتی گراد

فر کامبی بروج از دمای 30 تا 300 درجه سانتی گراد را برای پخت انواع غذا، نان و شیرینی در اختیار آشپز قرار می دهد. تامین دمای پایین به همراه بخار دانه درشت در کابین، امکان عمل آوری خمیر را بدون نیاز به دستگاه پروفر به طور جداگانه فراهم می کند.

نان پیتا از جمله نان هایی است که باید در دمای بالا پخت شود. فر کامبی با تامین این دما به صورت یکنواخت باعث می شود کیفیت پخت نان به بهترین شکل ممکن باشد.

در اینجا خمیر نان پیتا پس از ورز دادن و گذراندن مرحله استراحت برای پخت آماده شد. خمیر را به چانه های مساوی تقسیم کرده و روی سطح آرد پاشی شده به قطر 20 سانتی متر باز کردیم. پس از طی شدن استراحت دوم، نان را داخل دستگاه قرار دادیم.

کابین داغ با حرارت یکنواخت بالای 200 درجه سانتی گراد، نان‌ های پیتا را در مدت زمان 3 دقیقه آماده می ‌کند؛ نان هایی ترد و با کیفیت پخت عالی!

اگر در منوی رستوران یا کافه خود این نان را ارائه می دهید، می توانید آن را با فر بروج بپزید و ساندویچ، غذاهای عربی و… را با نان تازه برای مشتری‌ های ‌خود سرو کنید.

پخت انواع نان و شیرینی در فر کامبی بروج، صرفه‌ های زیادی برای رستوران ‌ها و کافه ‌ها به همراه دارد؛ امکان پخت حجم انبوه را با کیفیت یکسان فراهم می ‌کند، مجموعه را از خرید نان و شیرینی از بیرون بی نیاز می کند و هزینه ‌های آشپزخانه را با حذف خرید دستگاه پروفر برای عمل ‌آوری خمیر کاهش می دهد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...