پخت ناگت مرغ در فر کامبی بروج

پخت ناگت مرغ در فر کامبی بروج

پخت ناگت مرغ به روش سرخ کردن در روغن فراوان به دلیل جذب روغن ضمن کاهش ارزش غذایی، میزان کالری آن را افزایش می دهد.

یکی از قابلیت های مهم فر کامبی بروج پخت غذاهایی مانند کوکو، کتلت، شنیتسل، ناگت و… با میزان بسیار کم روغن در حد چند اسپری است. این غذاها در آشپزخانه های سنتی به روش غوطه‌وری در روغن سرخ می شوند.

برای پخت ناگت در فر کامبی بروج فقط کافی است از منوی پیش فرض دستگاه سرخ کردن و سپس ناگت را انتخاب می کنیم. پخت ناگت تک مرحله ای و به صورت گریل با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 6 دقیقه انجام می شود.

ناگت ها را روی سینی گریل کراس می چینیم و کمی روغن اسپری می کنیم. سینی گریل کراس به دلیل مشبک بودن برای این نوع پخت بسیار مناسب محسوب می شود. این سینی با ایجاد ظاهر کلاسیک معمولا برای گریل استیک گوشت، مرغ و ماهی به کار برده می شود.

هر سینی گنجایش 28 عدد ناگت رو دارد. بنابراین می توان در یک فر کامبی 10 طبقه 280 ناگت و در فر 20 طبقه 1120 ناگت را با پخت یکسان در یک وعده آماده کرد. افزایش ظرفیت پخت و کاهش هزینه روغن، صرفه جویی زیادی در هزینه های آشپزخانه ایجاد می کند

مشکلات سرخ کردن ناگت در تابه

سرخ کردن ناگت به روش غوطه‌وری در روغن، مشکلات زیادی در آشپزخانه به همراه دارد. آشپز در معرض خطر پاشیدن روغن داغ قرار می گیرد. بوی روغن سوخته تمام فضا را پر می کند و استشمام آن به سلامت پرسنل ضرر می زند.

سرخ کردن تعداد زیاد ناگت در تابه های بزرگ یا سرخ کن نیاز به نظارت مداوم آشپز دارد؛ در صورتی که با پخت ناگت در فر کامبی آشپز بدون اینکه در معرض خطر باشد، می تواند از زمان خود برای کارهای واجب تر استفاده کند.

روغنی که برای سرخ کردن ناگت استفاده می شود، دیگر قابلیت استفاده مجدد ندارد و باید دور ریخته شود. بدیهی است تامین روغن هزینه زیادی را به آشپزخانه تحمیل می کند.

پخت ناگت در فر کامبی بروج تمام این مشکلات را حل می کند و ضمن پخت غذای سالم، در هزینه های آشپزخانه به میزان قابل توجهی صرفه جویی می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...