پخت صبحانه انگلیسی با فر کامبی بروج

صبحانه انگلیسی یکی از محبوب ترین و کامل ترین صبحانه هاست که طرفداران زیادی در جهان و ایران دارد. این صبحانه که به طور معمول از 5 تا 7 بخش تشکیل شده، در منوی اکثر رستوران هایی که سرو صبحانه دارند به چشم می خورد.

یک صبحانه انگلیسی جذاب وقتی افراد را راضی می کند که تمام اجزای آن شامل سوسیس، بیکن، نیمرو، خوراک لوبیا، نان تست، سیب زمینی، قارچ و گوجه فرنگی به موقع آماده شده و داغ داغ سرو شوند.

با استفاده از فر کامبی بروج می توان این صبحانه لذیذ را بدون روغن حاضر کرد و از خوردن یک غذای سالم لذت دوچندان برد.

فناوری پیشرفته فر کامبی پخت غذاها را بدون روغن یا با کمترین میزان روغن امکان پذیر می سازد. پخت با این دستگاه باعث می شود ویتامین ها و ریزمغذی های مواد غذایی حفظ شده و ارزش غذایی آنها افزایش یابد.

کنترل کردن زمان آماده شدن غذاهای مختلف با فرها و اجاق های معمولی دقت زیادی می خواهد، اما فر کامبی بروج با قابلیت زمانبندی هوشمند، چند نوع غذا را به شرط اینکه روش پخت آنها (حرارت خشک، بخار و یا ترکیبی) یکسان باشد همزمان آماده می کند.

Sobhane-Englisi-Proje-1
Sobhane-Englisi-Proje-2
Sobhane-Englisi-Proje-3
Sobhane-Englisi-Proje-4
Sobhane-Englisi-Proje5
Sobhane-Englisi-Proje-6

فر کامبی بروج چطور صبحانه انگلیسی را به صورت همزمان آماده می کند؟

خوشمزه بودن صبحانه انگلیسی در این است که سوسیس، بیکن، نان تست، نیمرو، قارچ و حتی سیب زمینی سرخ کرده آن همزمان با هم و داغ سرو شود.

با استفاده از سیستم کنترل طبقات و سرو سریع غذا در منوی برنامه های فر کامبی بروج، آشپز مواد غذایی را به ترتیب از زمان پخت طولانی تر داخل دستگاه می گذارد. طبق برنامه وقتی نوبت به غذای بعدی می رسد، دستگاه با زنگ هشدار به کاربر اطلاع می دهد تا آن غذا را در دستگاه قرار دهد. به این ترتیب همه غذاها به صورت همزمان آماده می شوند.

برای پخت صبحانه انگلیسی به ترتیب سیب زمینی، سوسیس، قارچ، بیکن، نان تست و نیمرو را هر کدام در سینی جداگانه گذاشته، سپس با اعلام زنگ هشدار دستگاه، داخل فر کامبی قرار می دهیم.

سینی مخصوص نیمرو و کوکو دارای 8 قالب است که نیمرو در آن تنها با اسپری روغن با کیفیتی عالی آماده می شود. سیب زمینی در سینی توری، قارچ در سینی گریل، سوسیس و بیکن در سینی های گریل کراس پخته می شوند.

در نهایت و پس از گذشت زمان لازم تمام سینی ها را همزمان با هم خارج می کنیم. صبحانه انگلیسی هیجان انگیز ما آماده است!

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...