پخت لازانیا با فر کامبی بروج

پخت لازانیا با فر بروج

لازانیا یکی از غذاهای محبوب برای ارائه در سازمان ها، ادارات، کیترینگ ها و… است که یکنواختی پخت آن در حجم انبوه اهمیت زیادی دارد. فر بروج با وجود ویژگی های انحصاری نظیر بخار سه گانه (بخار دانه درشت، بخار دانه ریز و بخار ترکیبی) و پخت ترکیبی، طبخ یکدست حجم زیاد غذا را آسان می کند.  

بخار ترکیبی از ویژگی های انحصاری فر بروج است. فرهای کامبی موجود در بازار دارای یک نوع بخار هستند، اما فر بروج هر دو نوع بخار دانه ریز و دانه درشت و ترکیبی از این دو را در اختیار آشپز قرار می دهد.

شخصی سازی برنامه پخت

تعداد زیادی برنامه پخت از انواع غذاهای ایرانی و ملل گرفته تا نان، کیک و شیرینی در پنل کنترل هوشمند فر بروج در دسترس‌ شماست، اما اگر می‌ خواهید آیتم مورد نظر را با رسپی شخصی خود بپزید، فقط کافی است برنامه پخت را وارد و ذخیره کنید و با لمس دکمه شروع، فرآیند پخت را به دستگاه بسپارید. 

فر بروج قابلیت ذخیره ‌سازی تعداد زیادی برنامه را دارد و هر برنامه پخت می تواند شامل حداکثر 9 مرحله باشد.

پنل لمسی رنگی با کاربری آسان و به زبان فارسی کمک می ‌کند همه تنظیمات دستگاه شامل برنامه‌ های متنوع پخت، میزان حرارت، سرعت فن، زمان، میزان رطوبت و رنگ غذا را به راحتی تعیین کنید.

برنامه پخت چند مرحله‌ ای کیفیت مطلوب مورد نظر سرآشپز را تامین می ‌کند و در نتیجه غذایی با بهترین طعم و کیفیت پخت سرو می شود که رضایت همه افراد را جلب می ‌کند. نتیجه‌ تکرار پخت با برنامه ‌های ثبت‌ شده همیشه ثابت است، بنابراین دورریز غذا بر اثر پخت بی ‌کیفیت و نامطلوب به صفر می‌ رسد. 

برنامه پخت چند مرحله ای

برای لازانیا پخت دو مرحله ای در نظر گرفته شد. با استفاده از تنظیمات دستی مرحله اول شامل پخت ترکیبی (گردش هوای داغ و بخار) با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 5 دقیقه و مرحله بعد گریل با دمای 190 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه تعیین شد.

سازمان ها و شرکت ها می توانند با استفاده از فر بروج، حجم بالای لازانیا را با پخت یکنواخت و ظاهر مطلوب برای پرسنل آماده کنند.

قابلیت پخت انبوه در فر بروج، سرعت و ظرفیت پخت را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. با وجود این دستگاه در آشپزخانه، دیگر نگران دیر آماده شدن غذا نخواهید بود!  

این دستگاه با کاهش مصرف منابع انرژی، نفرساعت نیروی انسانی و روغن، به طرز چشمگیری در هزینه های آشپزخانه صرفه جویی می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...