پخت کوکو سبزی با فر بروج

پخت کوکو سبزی با فر بروج

کوکو سبزی از آن دسته غذاهایی است که به دلیل مصرف زیاد روغن از منوی بسیاری از سازمان ‌ها و رستوران ‌ها حذف می شود. کوکو وقتی به روش غوطه وری در روغن سرخ می شود، مقدار زیادی روغن جذب می کند. در نتیجه غذای آماده شده ناسالم خواهد بود.

فر کامبی بروج به دلیل برخورداری از سیستم بخار سه گانه، امکان پخت غذاها را با میزان کم روغن امکان پذیر می سازد. وجود حرارت یکنواخت در تمام طبقات فر باعث می شود همه غذاها با کیفیت پخت یکسان حاضر شوند.

برای پخت کوکو سبزی با فر بروج فقط کافی است سینی مخصوص کوکو را با استفاده از اسپری روغن چرب کنید. سپس مایه کوکو سبزی را داخل قالب بریزید و آن را در فر از پیش گرم شده قرار دهید.

برنامه پخت چند مرحله ای

از منوی پنل کنترل هوشمند دستگاه، کوکو سبزی را انتخاب می کنیم. برای این غذا پخت دو مرحله ای در نظر گرفته شده است. مرحله اول شامل بخار ترکیبی (بخار دانه ریز و بخار دانه درشت) با دمای 100 درجه سانتی گراد به مدت 5 دقیقه و مرحله بعد گریل با دمای 230 درجه سانتی گراد به مدت 9 دقیقه است.

بخار ترکیبی از ویژگی های انحصاری فر بروج است. فرهای کامبی موجود در بازار دارای یک نوع بخار هستند، اما فر بروج هر دو نوع بخار دانه ریز و دانه درشت و ترکیبی از این دو را در اختیار آشپز قرار می دهد.

پخت چند مرحله ای کوکو سبزی شامل بخار ترکیبی و گریل علاوه بر حفظ رنگ سبزی و مواد مغذی، باعث می شود کوکو بدون نیاز به مصرف روغن زیاد، مغزپخت و خوش رنگ شود.

فر بروج به عنوان تجهیزات پخت غذای سالم، پخت غذا را با مقدار کم روغن امکان پذیر می کند. غذای آماده شده با فر بروج غذای سالمی نسبت به غذای پخته شده به روش سنتی است و سلامت افراد را تامین می کند.

سینی مخصوص کوکو گنجایش 8 کوکوی قالبی را دارد. بنابراین در یک دستگاه 10 طبقه در هر وعده پخت که حدود 14 دقیقه است، 80 کوکو آماده می شود. افزایش ظرفیت و سرعت پخت از مزایای این دستگاه است که هزینه های آشپزخانه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

با اضافه کردن کوکو سبزی در منوی غذایی، ضمن کاهش هزینه برای سازمان یا ارائه غذای مقرون ‌به ‌صرفه به مشتری، منوی خود را متنوع می ‌کنید. 

ارائه سینی های متنوع و کاربردی یکی از مزایای فر بروج است که کار آشپز را راحت می کند. سینی مخصوص کوکو، نیمرو، کتلت و پنکیک با گنجایش 8 عددی غذا را با ظاهر یکدست و خوشایند آماده سرو می کند.  

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...