روز جهانی همبرگر در آشپزخانه بروج

به مناسبت روز جهانی همبرگر شف شاهین رشیدی در آشپزخانه بروج دست به کار شد و یک ساندویچ همبرگر خاص و ویژه آماده کرد.

روز جهانی همبرگر در تاریخ 28 می (7 خرداد) برگزار می شود. همبرگر شاید محبوب ترین ساندویچ دنیاست که نام خود را از شهر هامبورگ آلمان گرفته است. روز جهانی همبرگر فرصتی برای همه است که صرف نظر از کالری زیاد این غذا، لذت خوردن یک برگر فوق العاده را تجربه کنند.

اگر می خواهید یک برگر خوشمزه درست کنید حتما از گوشت تازه گوساله استفاده کنید. به طور معمول برای تهیه یک همبرگر مطلوب نسبت گوشت به چربی 80 به 20 است. برای تهیه یک برگر کلاسیک گوشت چرخ کرده را با کمی نمک، فلفل سیاه و پودر سیر مخلوط می کنیم. سپس آن را با ظرافت و دقت به شکل گرد درآورده و پیش از پخت در یخچال قرار می دهیم تا سرد شود.

این نکته را در تهیه همبرگر به خاطر داشته باشید که اگر وزن برگر شما بیش از 170 گرم باشد، باید مرکز آن را کمی گود کنید تا در حین پخت پف نکند و برگر به طور یکنواخت گریل یا سرخ شود.

شف رشیدی همبرگر ویژه را با فر کامبی بروج آماده کرد. پخت برگر روی سینی گریل کراس باعث شد هم ظاهر اشتها برانگیزی داشته باشد و هم خوب و یکنواخت بپزد.

بعد از پخت همبرگر یک ورقه پنیر چدار روی سطح آن قرار داده و اجازه می دهیم پنیر آب شود. اضافه کردن پنیر به برگر طعم خاص و ویژه ای به آن می بخشد و اشتهای شما را دوچندان می کند؛ البته در انتخاب پنیر حتما ذائقه خودتان را در نظر بگیرید.

همبرگری که در فر کامبی بروج گریل می شود به دلیل تکنولوژی خاص دستگاه و حرارت یکنواخت، پخت متفاوتی دارد. کاملا پخته ولی در عین حال آبدار است. نان مخصوص برگر را از وسط دو نیم کنید و آن را تست کنید تا مزه واقعی یک ساندویچ را بچشید. با این کار از خمیر شدن نان ساندویچ جلوگیری می کنید.

این همبرگر خوشمزه با نان تست‌شده، سس سالسا، سس گرین‌چیز و دورچین سیب‌زمینی تنوری سرو شد تا روز جهانی همبرگر را به بهترین شکل در آشپزخانه بروج جشن بگیریم. 

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...