محصولات بروج در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1402

برای پنجمین بار نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست ‌فود و کترینگ با حضور و مشارکت بیش از 120 شرکت در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از 20 تا 23 تیرماه 1402 به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر برگزار شد.

به گفته رامین قاسم ‌پور مجری برگزارکننده نمایشگاه، مهم ‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه، بر تولید غذای سالم از طریق ماشین‌ آلاتی است که مصرف روغن و انرژی، آب و برق را کاهش می ‌دهد و بازدید این دستگاه‌ ها، برای سازمان ‌ها، بیمارستان‌ ها، دانشگاه‌ ها، هتل‌ ها، وزارتخانه‌ ها و مراکزی که تولید انبوه غذا و مصرف بالا دارند، بسیار مناسب است.

برند بروج با ارائه محصولات مدرن خود شامل فر کامبی، فر قنادی و خط پخت اتوماتیک برنج در خدمت مهمانان، بازدیدکنندگان، فعالان و علاقه ‌مندان این حوزه بود.  

بررسی محصولات از نزدیک و به صورت حضوری و مقایسه آنها با موارد مشابه از برندهای مختلف، به بازدیدکنندگان کمک می کند راحت ‌تر و بهتر برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

تست پخت انواع غذا، نان و شیرینی با فرهای کامبی بروج

با استفاده از فرهای کامبی بروج، تست پخت غذاهایی نظیر شنیتسل مرغ، کوکو سبزی، ناگت، سیب ‌زمینی سرخ‌ کرده و… انجام و با این غذاها از بازدیدکنندگان نمایشگاه پذیرایی شد.

فر بیکر باکس بروج، فر مخصوص نان و شیرینی است که در اختیار استاد اکبر شهبازی به همراه تیمش برای پخت انواع نان ‌ها، کوکی‌ ها و شیرینی ‌ها بود. گفتنی است هر روز کارگاه پخت نان و شیرینی توسط استاد برگزار می ‌شد. نان ‌ها و شیرینی ‌های متنوعی در این 4 روز آموزش داده شد که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فر بروج، تحولی در صنعت غذا

ارائه فرهای بروج در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1402 با استقبال فراوانی مواجه شد. سرآشپزهای بروج هر روز غذاهای متنوعی همچون شنیتسل مرغ، ناگت، کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، لازانیا، استیک مرغ، استیک ماهی، سیب‌زمینی خلالی و… را برای نمایش قابلیت‌ های منحصربه‌فرد فر کامبی بروج و همچنین پذیرایی از مهمانان آماده می کردند.

این دستگاه ‌ها با وجود سه روش پخت (کانوکشن، بخارپز، پخت ترکیبی) هیچ محدودیتی در پخت انواع غذا، نان و شیرینی باقی نمی‌ گذارند. پخت همزمان چند نوع غذا بدون اختلاط بو، پخت سالم و کم روغن، پخت ترکیبی از دیگر قابلیت ‌های فر بروج است که به حاضران نمایش داده شد.

امکان پخت ترکیبی (ترکیب حرارت خشک و بخار) در فر بروج، کیفیت غذاهای ایرانی را ارتقا می بخشد. در این دوره، مرغ سس ‌پز و ته ‌چین برای پذیرایی از مهمانان VIP و تست پخت غذای ایرانی ارائه شد.

انواع نان و شیرینی نیز با فرهای قنادی در حضور بازدیدکنندگان آماده شد. حرارت یکنواخت در تمام کابین باعث می ‌شود بافت نان و شیرینی و رنگ رویه آن بسیار مطلوب باشد. 

تنوع محصولات بروج با توجه به نیاز مشتری، بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان، مدیران مجموعه ‌ها، رستوران‌ ها و کافه‌ ها قرار گرفت

برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر آفتاب

پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کترینگ و نوشیدنی ‌ها در فضایی به وسعت ۱۶ هزار متر در دو سالن A4  و A5 در حالی برگزار شد که در این دوره ۵۰ درصد مشارکت کننده بیشتر حضور داشت.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت‌ های ایرانی، شرکت‌ هایی از کشور ترکیه با ارائه محصولات، کالاها و ماشین ‌آلات مختلف و همچنین هیات ‌های تجاری از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، تایوان، امارات، قطر، عمان، افغانستان، عراق، آلمان و… حاضر بودند.

مجموعه نمایشگاه‌ های تخصصی بین ‌المللی HRCC  با هدف ارتباط مستقیم خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی و برگزار می‌ شود. تاکید این نمایشگاه بر استفاده از تجهیزات مدرن در صنعت غذا و نوشیدنی است که امنیت و ایمنی غذا را تامین کرده و در عدم هدررفت منابع انرژی نقش اساسی دارد.

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت انواع غذا، تجهیزات آماده ‌سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات شستشو، سیستم‌ های برودتی، بسته ‌بندی و ظروف یکبار مصرف، دکوراسیون، مبلمان رستوران، ظروف رستورانی،  قهوه‌ سازهای خانگی و صنعتی و … بود.

صاحبان رستوران‌ ها، هتل ‌ها، کترینگ‌ ها، فودکورت ‌ها، اماکن و تاسیسات گردشگری و همچنین مدیران سازمان ‌ها، تدارکات و تغذیه دانشگاه‌ ها، بیمارستان‌ ها، شرکت‌ های نفت، گاز، پتروشیمی، ذوب آهن و… عمده بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1402 بودند.

این دوره از نمایشگاه با حضور شرکت ‌های خارجی و هیات‌ های تجاری از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و همچنین برگزاری همزمان نمایشگاه نوشیدنی ‌های سرد و گرم، قهوه، کافه قنادی و کارگاه‌ های آموزشی متنوع توسط اساتید، به سطح نمایشگاه‌ های معتبر خارجی نزدیک‌ شد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...