روز جهانی پیتزا در آشپزخانه بروج

روز 9 فوریه (20 بهمن) روز جهانی پیتزا، محبوب‌ترین غذای دنیاست. بوی خوش پیتزای داغی که تازه از تنور درآمده برای هر کسی مطبوع و خوشایند است.

پیتزا انواع مختلفی دارد اما به طور کلی با خمیر، مواد غذایی متنوع و در نهایت پنیر پخته می شود. ایتالیا در پخت پیتزا سابقه ای طولانی دارد و پیتزاهای ایتالیایی در سراسر جهان طرفدار دارند.

به مناسبت روز جهانی پیتزا شف شهرام شجاعی در آشپزخانه بروج پیتزای سیر و استیک آماده کرد. فر کامبی بروج مجهز به تکنولوژی های روز دنیا با ایجاد حرارت یکنواخت در تمام کابین، پیتزا را با بهترین کیفیت می پزد.

برای داشتن یک پیتزای عالی، تهیه خمیر اهمیت زیادی دارد. پس از آماده شدن خمیر یکی از مراحلی که باید مورد توجه قرار بگیرد پروف یا عمل آوری خمیر است. فر کامبی با وجود سیستم ایجاد رطوبت در کابین، امکان پروف خمیر را به خوبی فراهم می کند.

گزینه پروف در منوی برنامه ها در کنترل پنل هوشمند تعریف شده است. بنابراین با وجود فر کامبی در آشپزخانه، به تهیه دستگاه پروفر به صورت جداگانه نیازی نیست.

Pizza-Shahram-Shojaei-1
Pizza-Shahram-Shojaei-2
Pizza-Shahram-Shojaei-3
Pizza-Shahram-Shojaei-4
Pizza-Shahram-Shojaei-5
Pizza-Shahram-Shojaei-6

مواد لازم برای تهیه پیتزا سیر و استیک

گوشت گوساله طعم‌دارشده با سویاسس، پیاز و فلفل سیاه، خمیر پیتزا، زیتون واشری، روکولا، گوجه گیلاسی، سیر، سس خردل، پنیر پیتزا مخلوط

ابتدا روی میز را آردپاشی کرده و خمیر را که زمان استراحتش گذشته کمی ورز می دهیم. سپس خمیر را باز کرده و در سینی مخصوص قرار می دهیم. تمام سطح خمیر را به سس خردل که با پوره سیر و ادویه جات طعم دار شده، آغشته می کنیم.

پس از آن پنیر پیتزا، اسلایس های گوشت، زیتون و گوجه گیلاسی نصف شده را روی خمیر اضافه می کنیم. حالا سینی پیتزا را داخل دستگاه که مرحله پیش گرمایش را گذرانده، قرار می دهیم.

این پیتزا با روش گریل و در دمای 270 درجه سانتی گراد به مدت 5 دقیقه آماده شد. در هر طبقه فر کامبی 10 طبقه می توان دو عدد سینی پیتزا سایز 30 تا 32 قرار داد. بنابراین می توان 20 پیتزا را در یک بار پخت با این دستگاه حاضر کرد.

فر کامبی بروج سرعت و ظرفیت پخت غذاها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این ویژگی به خصوص در آشپزخانه های بزرگ صنعتی کارآیی زیادی دارد و در هزینه ها صرفه جویی می کند.

پس از خارج کردن پیتزا از فر کامبی، مقداری روکولا روی آن قرار می دهیم. حالا پیتزای خوشمزه و خوشرنگ ما آماده سرو است.

روز جهانی پیتزا مبارک همگی!

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...