تغذیه ورزشی با فر کامبی بروج

تغذیه ورزشی با فر کامبی بروج

اگر در فکر منوی ویژه ورزشکاران برای بوفه باشگاه یا رستوران خود هستید، فر کامبی بروج یکی از بهترین تجهیزات پخت غذای سالم را انتخاب کنید.

تغذیه بعد از انجام تمرینات ورزشی نقش مهمی در ترمیم و ساخت بافت عضلانی جدید دارد. می توان گفت آنچه ورزشکاران پس از تمرین می‌ خورند، به اندازه غذایی اهمیت دارد که قبل از ورزش استفاده می کنند.

مصرف غذای سالم و مناسب باعث تحریک سنتز پروتئین برای ترمیم و ساخت بافت عضلانی جدید شده و تعادل مایعات و الکترولیت‌ ها را به بدن باز می گرداند. بنابراین ورزشکاران برای اینکه زحماتشان هدر نرود باید غذای سالم مصرف کنند.

فر کامبی بروج، تجهیزات پخت غذای سالم

فر کامبی بروج با وجود فناوری پیشرفته و امکان پخت به سه روش گریل، بخار و ترکیب گریل و بخار، مزایای زیادی برای پخت غذای سالم با طعم و کیفیت عالی دارد که از آنها می ‌توا‌ن به کاهش چشمگیر مصرف روغن، حفظ مواد مغذی و افزایش ارزش غذایی، تنوع منوی غذایی و… اشاره کرد.

با استفاده از این دستگاه می توان بسیاری از غذاها مانند استیک ها، کوکوها، ماهی، شنیتسل، ناگت، سیب زمینی تنوری و… را با کمترین میزان روغن آماده کرد.

برای بخارپز کردن انواع سبزیجات مانند سیب زمینی، هویج، کلم بروکلی، قارچ، کدو سبز، فلفل و… فقط کافی است از منوی دستگاه گزینه بخار و سپس سبزیجات مورد نظر را انتخاب کنید.

فر کامبی بروج از بخار برای ایجاد گرمای مرطوب استفاده می کند که باعث حفظ بافت، ساختار، مواد مغذی، شکل و رنگ سبزیجات و آبدار نگه داشتن غذا در طی فرآیند پخت می شود. حالت بخار این دستگاه با امکان ترکیب بخار دانه درشت و دانه ریز، برای بخارپز کردن سبزیجات و غذاهای دریایی عالی عمل می کند.

سیستم کنترل طبقات هوشمند، یکی از امکانات ویژه فر کامبی بروج برای بوفه باشگاه‌ ها محسوب می شود. با استفاده از این سیستم می توان چند غذای مختلف را در طبقات فر به طور همزمان پخت و برای ورزشکاران سرو کرد.

طرز کار این سیستم به این نحو است که ابتدا غذاهای مورد نظر از پنل انتخاب می شود. پس از گذشت مرحله پیش گرمایش، زنگ هشدار دستگاه برای قرار دادن غذایی که زمان طولانی تری برای پخت نیاز دارد به صدا در می آید و سپس غذاها به ترتیب زمان پخت داخل دستگاه قرار داده می شوند تا در نهایت تمام غذاها همزمان آماده شوند.   

از نظر مخلوط شدن بوی غذاها، جای نگرانی وجود ندارد؛ سیستم مکش خودکار با خارج کردن دود و بوها از فضای کابین، از اختلاط بوی غذاهای مختلف جلوگیری می ‌کند.

فر کامبی بروج با وجود ویژگی های انحصاری و امکانات پیشرفته، به میزان قابل توجهی در مصرف منابع انرژی، زمان، نیروی انسانی و مواد غذایی مصرفی صرفه جویی می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...