پخت املت سبزیجات با فر بروج

پخت املت سبزیجات با فر بروج

فر بروج با امکان پخت انواع غذاها به سه روش گردش هوای داغ (کانوکشن)، بخار و ترکیب بخار و هوای داغ هیچ محدودیتی در پخت گریل، بخارپز، سرخ کردن، دودی کردن، پخت نان، شیرینی و دسر باقی نمی‌گذارد.

هر آشپزخانه ای که در آن فر بروج وجود داشته باشد، می تواند منوی متنوعی را در وعده های مختلف ارائه کند. با وجود این دستگاه می ‌توانید وعده صبحانه را نیز به منوی خود اضافه کنید و با امکان پخت کیک، شیرینی، کوکی و دسرها خدمات کافه را نیز به مشتریان خود پیشکش کنید.

املت یکی از محبوب ترین صبحانه ها محسوب می شود و پای ثابت در منوی صبحانه رستوران ها و کافه ها است. با فر بروج می توانید تعداد زیادی املت قالبی را در مدت زمان کم برای مشتریان یا کارکنان سازمان آماده کنید.

پخت املت در سینی مخصوص

برای پخت املت در فر کامبی بروج، از سینی مخصوص کوکو و املت دارای 8 قالب است استفاده می کنیم. تنها کافی است مقداری روغن روی سینی اسپری کنید.

سپس مایه املت را که شامل سبزیجات دلخواه نظیر پیاز، فلفل دلمه ای، قارچ، گوجه فرنگی، تخم مرغ، نمک و فلفل سیاه است داخل قالب می ریزیم و در دستگاه که از قبل مرحله پیش گرمایش را گذرانده قرار می دهیم.

فر بروج امکان ثبت و ذخیره سازی برنامه پخت چند مرحله ای را فراهم کرده است. برنامه پخت املت به صورت دو مرحله ای در نظر گرفته شده است. مرحله اول شامل بخار ترکیبی (بخار دانه ‌درشت و دانه ‌ریز) است.

بخار ترکیبی ویژگی انحصاری فر بروج است و دستگاه مشابه دیگری در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی این قابلیت را ندارد.

مرحله اول پخت با بخار ترکیبی و دمای 120 درجه سانتی گراد به مدت 5 دقیقه، بافت املت را مغزپخت و لطیف می کند. در مرحله دوم روش گریل با دمای 230 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه تعیین شده که برای کامل کردن فرآیند پخت ضروری است.

فر بروج با توجه به برخورداری از تکنولوژی پیشرفته پخت، سرعت و ظرفیت پخت غذاها را افزایش می دهد. سازمان ها می توانند با استفاده از این دستگاه، تعداد زیادی املت قالبی را در هر بار پخت برای وعده صبحانه کارکنان خود آماده کنند.

پخت غذا با روغن کم و حفظ ریزمغذی ها، سلامت کارکنان را در طولانی مدت تامین می کند. فر بروج علاوه بر پخت غذای سالم، هزینه روغن مصرفی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.    

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723