پخت پیتزا بیکن ویژه با شف شاهین رشیدی

تجهیزات مدرن پخت به دلیل برخورداری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا غذاها را با کیفیتی بی نظیر طبخ می کنند. فر کامبی بروج یکی از قدرتمندترین تجهیزات مدرن پخت است که وجودش در آشپزخانه های صنعتی ضروری است. این دستگاه همه کاره، دستیار مطمئن سرآشپز است و از عهده هر روش پختی بر می آید.

شف شاهین رشیدی در آشپزخانه بروج یک پیتزا بیکن بی نظیر را تدارک دید. یکنواختی دما در تمام کابین دستگاه باعث می شود غذاهایی که با خمیر تهیه می شوند پخت یکدست و فوق العاده ای داشته باشند.

خوشمزگی پیتزا به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین آنها خمیر پیتزا است. با وجود فر کامبی شما از خرید دستگاه پروفر خمیر به طور جداگانه بی نیاز می شوید. با انتخاب گزینه پروف خمیر، می توانید عمل آوری خمیر را هم بر عهده دستگاه بگذارید تا در نهایت پیتزایی برشته با پخت کامل و باکیفیت در اختیار داشته باشید.

وقتی زمان استراحت خمیر به اتمام رسید، مقداری آرد روی میز کار می پاشیم و خمیر را با حرکات دست باز کرده و در داخل قالب مخصوص قرار می دهیم. خمیر باید یکنواخت باز شود تا پخت یکدستی داشته باشد.

pizza-1
pizza-2
pizza-3
pizza-4
pizza-5
pizza-6

روش پخت گریل را با دمای 215 درجه سانتی گراد و مدت زمان 11 دقیقه انتخاب می کنیم. ترجیح شف رشیدی برای پخت این مدل پیتزا انتخاب دمای کمتر با مدت زمان پخت طولانی تر بود. پس از گذشت زمان پیش گرمایش و آماده شدن دستگاه، ظرف پیتزا را داخل فر کامبی قرار می دهیم.

پس از گذشت زمان لازم و به صدا درآمدن آلارم، پیتزا را از دستگاه خارج کرده و با سبزی روکولا و سس مخصوص تزیین می کنیم و در نهایت برش می زنیم.

رستوران های فست فودی که در هر لحظه در حال دریافت سفارش هستند می توانند با استفاده از برنامه کنترل طبقات فر کامبی، انواع سفارش های مشتریان شامل پیتزا، همبرگر، استیک، سوخاری ها، سیب زمینی خلالی و تنوری و… را به طور همزمان آماده کنند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...