پخت 240 ماهی قزل آلا در فر 20 طبقه بروج

پخت 240 ماهی قزل آلا با فر 20 طبقه بروج

پخت سخت ترین و پردردسرترین غذای آشپزخانه یعنی سبزی پلو با ماهی قزل آلا در کمترین زمان با فر بروج به آسانی انجام می شود.

به طور معمول پخت ماهی در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی به دلیل زمان طولانی پخت، گرمای طاقت فرسای آشپزخانه، نگرانی درباره سالم بودن غذا، هزینه زیاد خرید روغن و تعداد زیاد نیروی انسانی درگیر کار، بسیار سخت و پردردسر است.

پخت 240 قطعه ماهی قزل آلا تنها با نیم لیتر روغن و در زمان 20 دقیقه فقط در فر 20 طبقه بروج امکان پذیر است. ماهی های برشته با رنگ و ظاهر دلچسب و مهم تر از آن غذای خوشمزه و سالم تهیه می شود، زیرا ماهی ها در روغن زیاد با دمای بالا سرخ نمی شوند.

با حضور فر بروج در آشپزخانه، این غذای پردردسر از راحت ترین غذاهای منوی هفتگی مجموعه شما خواهد شد.

مزایای پخت ماهی با فر بروج

بیکر باکس با ایجاد حرارت یکنواخت در تمام طبقات و برخورداری از بخار سه گانه (بخار دانه درشت، بخار دانه ریز و بخار ترکیبی)، پخت غذاهای سرخ کردنی مانند ماهی را با مقدار بسیار کم روغن امکان پذیر می کند.

با پخت غذا در این دستگاه، دیگر استفاده مکرر و طولانی مدت از روغن وجود ندارد، روغن در حجم زیاد در دمای بالا و کنترل نشده نمی جوشد و غذای آماده شده روغن زیادی به خود جذب نکرده است.

یکنواختی حرارت در فر بروج مانع سوختن و اکسید شدن روغن می شود، در نتیجه غذای آماده شده علاوه بر حفظ مواد مغذی، ظاهر و طعم خوب و مطلوبی دارد.

سلامت کارکنان با مصرف غذای سالم

مشاهدات پزشکی نشان می دهد کارمندان و پرسنل سازمان‌ ها، ادارات، مراکز نظامی، دانشجویان و… با مصرف کردن غذاهای ناسالم در سنین میانسالی دچار مشکلات و بیماری ‌های غیر واگیر می ‌شوند. این افراد مجبورند میزان قابل توجهی از درآمد خود را برای هزینه های درمانی صرف کنند.

اصلاح روش پخت به کمک تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن مانند فر کامبی بروج، مصرف روغن را به حداقل رسانده است و غذای سالم با حفظ مواد مغذی آماده می کند. بنابراین کارکنان سازمان ها علاوه بر مصرف غذای سالم و کاهش بیماری ها در آینده، بازده کاری بیشتری در محل کار خواهند داشت.

ماهی یکی از غذاهای ثابت در منوی بیشتر سازمان ها و ادارات، به جای سرخ شدن در تابه های پر از روغن داغ که باعث ناسالم شدن غذا و افزایش هزینه ها می شود، در فر بروج با کیفیت پخت کم نظیر و در زمان سریع تر آماده می شود.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723