پخت 400 قطعه مرغ در فر 20 طبقه بروج

پخت 400 قطعه مرغ در فر 20 طبقه بروج

پخت انبوه ران مرغ به روش سنتی با مصرف روغن زیاد، خطرات روغن و بخار داغ برای آشپز و پرسنل، نظارت مداوم، متغیر بودن کیفیت پخت در دفعات مختلف، تعداد زیاد نیروی انسانی، گرمای آشپزخانه و… مشکلات زیادی به همراه دارد.

در روش سنتی قطعات مرغ در قابلمه های بزرگ روی هم تلنبار می شوند. پس از گذشت حدود دو و نیم تا سه ساعت زمان غذا آماده می شود، بدون آنکه پخت یکنواختی در تمام ظرف وجود داشته باشد. معمولا قطعات مرغ وسط ظرف بیش از حد می‌ پزد، اما عمق قطعات اطراف ظرف خام می‌ ماند. بنابراین زمان بیشتری صرف می شود بدون اینکه از کیفیت پخت رضایتی وجود داشته باشد.

تجهیزات مدرن پخت، راه حل مشکلات پخت انبوه

فر بروج با وجود سه نوع بخار (بخار دانه درشت، بخار دانه ریز و بخار ترکیبی)، غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت ممکن می پزد. وجود حرارت یکنواخت در کل کابین باعث می شود غذا در تمام طبقات به طور یکسان پخت شوند.

این دستگاه مشکلات پخت سنتی مرغ سس پز و روش غوطه وری در روغن را به خوبی برطرف می کند. در این روش، دیگر به سرخ کردن مرغ در تابه های پر از روغن داغ نیازی نیست؛ بلکه قطعات مرغ را در سینی ها قرار داده، سس را به آن اضافه می کنیم و پس از تعیین برنامه پخت یا انتخاب گزینه مرغ مجلسی در منوی پیش فرض، سینی ها را داخل دستگاه قرار می دهیم.

پس از ذخیره ‌سازی برنامه پخت مورد نظر در پنل کنترل هوشمند فر بروج، دفعات بعد از برنامه ثابت برای پخت استفاده می شود؛ در نتیجه کیفیت پخت غذا همیشه یکسان است. این قابلیت به ‌ویژه برای پخت انبوه مزیت بزرگی محسوب می شود.

ایمنی و آسایش پرسنل آشپزخانه

در هنگام کار با فر بروج عدم مواجهه آشپز و پرسنل با شعله و روغن داغ، ایمنی و سلامت آنها را حفظ می کند. همچنین نیازی نیست آشپز در طول زمان پخت بر غذا نظارت داشته باشد، بنابراین وقت خود را صرف کارهای دیگر آشپزخانه می کند.

با وجود این دستگاه در آشپزخانه، دود و گرمای زیاد در فضا وجود ندارد؛ بنابراین تنها استفاده از یک هود صنعتی معمولی برای تهویه آشپزخانه کفایت می کند.

فر بروج علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز، برق، آب و نیروی انسانی به طور ویژه ای مصرف روغن را کاهش می دهد. مرغ سس پز با ظاهر خوش رنگ و پخت کامل و یکنواخت، رضایت همه افراد را تامین می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...