پیازداغ با فر کامبی بروج

پیازداغ با فر کامبی بروج

پیازداغ یکی از مهم ترین اجزای غذاهای ایرانی محسوب می شود. اضافه کردن پیاز سرخ شده به غذا عطر و طعم بی نظیری به آن می دهد. پیازداغ مجلسی نیز برای تزئین غذاهایی مانند آش، کشک بادمجان، پلوهای مخلوط و… همیشه در آشپزخانه کاربرد دارد.

برای تهیه پیازداغ در آشپزخانه های صنعتی، پیازهای خلالی شده را در روغن فراوان سرخ می کنند. روغن در دمای بسیار بالا می جوشد و ترکیبات سمی و آسیب زا ایجاد می کند.

خطر پاشیدن روغن داغ روی دست و صورت، نظارت مداوم به فرآیند سرخ شدن، گرمای محیط و بوی روغن سوخته بخشی از مشکلات پخت است که پرسنل آشپزخانه با آن سروکار دارند.

با استفاده از فر کامبی بروج می توان بسیاری از مواد غذایی سرخ کردنی مانند بادمجان، سیب زمینی، شنیتسل، ناگت، کتلت، کوکو و… را با میزان روغن کمو بدون نیاز به نظارت مداوم آماده کرد. تکنولوژی پیشرفته این دستگاه و حرارت یکنواخت در کل کابین این امکان را فراهم می سازد. 

فر کامبی بروج با امکان استفاده از هوای داغ، بخار یا هر دو به صورت ترکیبی پخت غذاهایی را که در فرآیند پخت به هر دو روش نیاز دارند امکان پذیر می سازد.

برنامه پخت چند مرحله ای

با استفاده از فر کامبی آشپز می تواند غذا را با برنامه پخت چند مرحله ای بپزد. برای مثال ممکن است لازم باشد مرحله اول بخار و در مرحله بعد گریل انتخاب شود؛ یا چند مرحله با دماهای مختلف و شدت فن متفاوت تعیین شود.

برای تهیه پیازداغ با این دستگاه، فقط کافی است پیازهای خلالی شده را در سینی توری ریخته کمی روغن اسپری کنیم و داخل فر که از قبل مرحله پیش گرمایش را گذرانده قرار دهیم.  

از پخت چند مرحله‌ای استفاده می کنیم. مرحله اول 30 دقیقه بخار 120 درجه سانتی گراد، مرحله دوم 15 دقیقه گریل با دمای 90 درجه سانتی گراد و مرحله سوم 15 دقیقه گریل با دمای 100 درجه سانتی گراد تعیین شده است.

پیازداغ در این دستگاه بدون نیاز به نظارت مداوم، بوی تند پیاز و روغن و همچنین خطر روغن داغ برای آشپز آماده می شود. از آنجایی که پیاز در روغن غوطه ور سرخ نمی شود، بسیار سالم تر خواهد بود.

در آشپزخانه رستوران ها، کیترینگ ها، سازمان ها و… می توان از زمان های بین وعده های غذایی که دستگاه پخت و پز ندارد استفاده کرد و مواد اولیه غذاها مانند پیاز یا بادمجان را سرخ کرد.

فر کامبی بروج با اصلاح روش پخت بسیاری از غذاها، به طرز چشمگیری در هزینه های آشپزخانه صرفه جویی می کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...