نمایش محصولات بروج در همایش پخت غذای سالم

همایش غذای سالم1

همایش پخت غذای سالم به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در شهر اهواز و در تاریخ 26 بهمن ماه 1401 برگزار شد. در این همایش، محصولات بروج شامل فر کامبی و خط پخت اتوماتیک برنج به حاضران معرفی و مزایای آنها برای پخت انبوه برشمرده شد.

همچنین پخت غذاهایی نظیر ماهی، شنیتسل مرغ، مرغ سس پز، سبزیجات بخارپز و همچنین کاپ کیک برای مهمانان با استفاده از فر کامبی توسط سرآشپزان بروج انجام شد.

مقایسه دو روش پخت غذاهای سرخ کردنی شامل روش غوطه وری در روغن داغ و پخت در فر کامبی بروج در حضور مدیران سازمان ها صورت گرفت تا مزایای ابزار پخت غذای سالم به ویژه در حجم انبوه ملموس باشد.

سرخ کردن غذا به روش غوطه ‌وری در روغن، ارزش غذایی آن را به شدت کاهش می دهد. بنابراین استفاده روزانه پرسنل سازمان‌ ها و ادارات از غذای سرخ ‌کردنی در طول زمان، سلامت آنها را به خطر خواهد انداخت.

عنوان پیشرفته

فر بروج، راهکار پخت غذای سالم

فر بروج به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و سیستم بخار سه ‌گانه، پخت غذاهای سرخ ‌کردنی را با کاهش حدود 90 درصدی مصرف روغن امکان‌ پذیر می‌ سازد. معمولا غذای بدون روغن مانند غذاهای رژیمی طعم و ظاهر مطلوبی ندارد، اما تکنولوژی پیشرفته فر کامبی بروج انواع غذاهای تنوری و بخارپز را با طعم و ظاهری عالی طبخ می ‌کند.

در معرفی این دستگاه عنوان شد فر کامبی در زمینه خوراک‌ ها، انواع خوراک‌ های ایرانی را با کیفیت مد نظر آشپز آماده می‌ کند. مشتریان فر کامبی بروج غذاهایی نظیر ته‌چین، لازانیا، پیتزا، مرغ مجلسی، کباب کوبیده، ماهی سرخ ‌شده، سیب ‌زمینی خلالی و تنوری، سبزیجات بخارپز، کوکو، کتلت، کباب تابه‌ ای و جوجه کباب را با این دستگاه پخت می ‌کنند.

یکی از پیشنهادات مطرح شده در این همایش، استفاده از پتانسیل دستگاه برای آماده کردن انواع نان، کیک، شیرینی و کوکی در ساعت ‌های غیر از پخت غذای روزانه به منظور پذیرایی از پرسنل است. قطعا این کار باعث صرفه‌ جویی در هزینه ‌های کلی مجموعه خواهد شد.

عنوان پیشرفته

خط پخت اتوماتیک، پخت با کیفیت برنج انبوه

پخت نامطلوب برنج ایرانی در حجم انبوه به دلیل در دسترس نبودن ابزار پخت مناسب، از مشکلات بزرگ آشپزخانه های شرکت ‌های مناطق بهره ‌برداری پنجگانه بود؛ به همین دلیل این مجموعه به ناچار از برنج خارجی برای تهیه غذای روزانه استفاده می ‌کرد. دستگاه خط پخت اتوماتیک بروج راه حل این مشکل است که از سوی کارشناسان در این همایش، معرفی و برنج با استفاده از این محصول در حضور مهمانان پخت شد.

خط پخت اتوماتیک از طریق تزریق حباب هوای بهداشتی در پاتیل، اکسیژن ‌رسانی و یکنواخت کردن دما، برنج ایرانی را با کیفیتی مثال زدنی و طعمی مطلوب می ‌‌پزد.

با وجود این دستگاه، آشپزخانه‌ های شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب می‌ توانند حجم برنج روزانه شامل پلوی ساده و همچنین پلوهای مخلوط (عدس پلو، لوبیا پلو، سبزی پلو، باقالی پلو و…) را در مدت زمان کمتر و بسیار راحت ‌تر از روش سنتی طبخ کنند.

همایش پخت غذای سالم به مدت دو روز در شهر اهواز برگزار شد و طی آن مدیران مجموعه و مهمانان با محصولات بروج آشنا شده و غذاهای پخت شده توسط دستگاه ها را امتحان کردند. امیدواریم پخت غذای سالم با به‌کارگیری ابزار پخت غذای سالم مانند فر کامبی در تمام آشپزخانه‌ های صنعتی کشور انجام شود.  

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...