فرنچ تست با نان ژاپنی در فر بروج

فرنچ تست با نان ژاپنی در فر بروج

فرنچ تست یا تست فرانسوی، شیرینی یا صبحانه پرطرفداری است که از آغشته کردن نان تست در مخلوط تخم مرغ و شیر و سرخ کردن آن در کره درست می شود. نان های سرخ شده معمولا با عسل، مربا، کره بادام زمینی، شکلات، پودر قند و… سرو می شود.

در آشپزخانه بروج شف معتمدی یک فرنچ تست ویژه با نان ژاپنی آماده کرد. نان ژاپنی نانی با بافت نرم و رویه قهوه ای است که پخت آن از حساسیت خاصی برخوردار است.

فر کامبی بروج به همان اندازه که پخت انواع غذا را در حجم انبوه آسان می کند، در پخت نان ها، کیک ها و شیرینی ها نیز عملکردی فوق العاده دارد.

این دستگاه به دلیل برخورداری از بخار دانه درشت که مناسب پخت نان و شیرینی است، انواع نان را با بهترین کیفیت پخت می کند. حرارت در تمام طبقات فر به طور یکنواخت جریان دارد، بنابراین تمام نان ها یا کیک و شیرینی به طور یکسان و با کیفیت مشابه می پزند. 

عمل آوری خمیر بدون نیاز به دستگاه پروفر

پروف یا عمل آوری خمیر، یکی از مهم ‌ترین عوامل تعیین ‌کننده کیفیت نهایی پخت نان محسوب می شود. از آنجایی که فر کامبی بروج بازه دمایی 30 تا 300 درجه سانتی ‌گراد را در اختیار آشپز قرار می دهد، پروف نان در همین دستگاه انجام می شود. در نتیجه هم در هزینه خرید دستگاه پروفر و هم در فضای آشپزخانه صرفه ‌جویی می‌ شود.

 پخت ترکیبی (گرد‌ش هوای داغ و بخار) باعث می شود نان، بافت فوق‌ العاده ‌ای داشته باشد و تازگی آن به مدت طولانی ‌تری حفظ شود.

فرنچ تست ویژه

شف معتمدی پس از پخت نان ها، آنها را به ضخامت حدود 2 سانتی متر برش زد و پس از آغشته کردن به مخلوط تخم مرغ و شیر در سینی چید و مجددا داخل دستگاه قرار داد تا برشته شوند.

به طور معمول بعد از این مرحله، دو طرف نان ها در کره سرخ می شود. اما در پخت با فر بروج دیگر به سرخ کردن نان ها نیازی نیست و هر دو طرف نان ها به یک اندازه برشته می شود.

یکی از مزایای مهم فر کامبی بروج، عدم نیاز به نظارت دائم آشپز است. پس از انتخاب برنامه پخت از پنل کنترل هوشمند و قرار دادن سینی در دستگاه، آشپز می تواند به کارهای دیگر آشپزخانه بپردازد و زمانی که زنگ هشدار به صدا درآمد، سینی را خارج کند.

فر کامبی بروج با امکان سه روش پخت کانوکشن، بخار و پخت ترکیبی طبخ همه چیز را ممکن می کند. رستوران‌ ها و کافه ‌ها می توانند علاوه بر پخت غذا، انواع نان، شیرینی و دسرهای گرم را با این دستگاه آماده و برای مشتریان خود سرو کنند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...