حضور برند بروج در مراسم اختتامیه آکادمی رستوبان

اختتامیه اولین دوره آکادمی رستوبان به همت اتحادیه رستوران و سلف سرویس‌ های تهران با همکاری و مشارکت اتحادیه‌ های غذایی شهر تهران در ۱۴ آذر ۱۴۰۲ در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

آکادمی رستوبان از با سابقه ‌ترین دست‌ اندرکاران و افراد مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی تشکیل شده است و برگزیدن نامزدها و برندگان جوایز این آکادمی، انجام تحقیق در زمینه پیشرفت صنعت رستوران‌ داری ایرانی و ملل، توسعه علمی و آموزشی فعالان صنعت مزبور و توسعه فرهنگ و خوراک ایرانی از وظایف آن محسوب می شود.

در مراسم یاد شده، دکتر مصطفی فاطمی نماینده وزارت میراث، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران، علیرضا دژبد رئیس فدراسیون گردشگری خوراک ایران، محمد بابارضا رئیس باشگاه غذا و خوراک ‌شناسی یونسکو، علی ‌اکبر رهبری رئیس اتحادیه رستوران ‌های تهران و جمعی از مدیران و فعالان صنعت خوراک و نوشیدنی حضور داشتند.

گروه کارشناسان و هیئت داوران آکادمی رستوبان تندیس برگزیده سال را در ۱۴ بخش به برترین‌ های صنعت رستوران ایرانی و ملل تحت عناوین برترین سرآشپز، برترین باریستا و بارتندر، برترین تشریفات و پذیرایی، برترین آشپزخانه صنعتی و برترین طراحی و دکوراسیون اهدا کردند.

شرکت پرشیا استیل صاحب برند بروج نشان برگزیده سال اولین و تنها شرکت دانش بنیان در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی 1402 دریافت کرد. این شرکت با سابقه طولانی در طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به ویژه تجهیزات مدرن نظیر فر کامبی بروج، توانسته با تلاش مدیران و متخصصان خود گواهینامه دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کند.

پرشیا استیل اهداف بزرگی را در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پیگیری می کند. این شرکت تلاش می کند در صنعت طبخ و تولید و توزیع غذا همواره در جهت تولید غذای بهداشتی و سالم گام بردارد، از منابع انرژی و آب کمتری در فرآیند تولید و توزیع غذا استفاده بکند، صرفه ‌جویی‌ های لازم در پرت منابع در آشپزخانه‌ ها را به وجود بیاورد و همواره محصولات جدیدی را چه به صورت ثبت اختراع و چه به صورت انتقال دانش و تکنولوژی و بومی‌ سازی آن در سطح کشور طراحی یا به‌روزآوری کند تا از این طریق به صنعت غذا خدمت کند. 

همچنین در مراسم اختتامیه آکادمی رستوبان جناب مهندس رضا حنیفی بروج مدیرعامل شرکت پرشیا استیل ضمن ایراد سخنرانی، جوایز بخش بهترین رستوران ایرانی (مستوران) و بهترین رستوران ملل (نوول لانژ) را به برندگان اهدا کرد.

امید است اهمیت سرمایه ‌گذاری در صنعت غذا و رستوران و پایداری کسب‌ و کارها در حوزه خوراک و نوشیدنی، بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و برگزاری مراسمی از این دست برای معرفی برترین‌ های صنف، زمینه‌ رشد، تقویت و توسعه واحدهای صنفی این حوزه را فراهم کند.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...