پخت کباب کوبیده در فر

پخت چلوکباب کوبیده در فر بروج

چلوکباب کوبیده یکی از غذاهای ثابت منوی غذایی بسیاری از سازمان ها، ادارات، کیترینگ ها و… است. با فر بروج می توان تمام اجزای یک چلوکباب خوشمزه شامل پلو زعفرانی قالبی، کباب کوبیده و گوجه کبابی را همزمان طبخ و سرو کرد.

این دستگاه به دلیل برخورداری از سیستم تولید بخار سه ‌گانه، کباب کوبیده را با رویه برشته اما بافت نرم و آبدار می ‌پزد؛ کبابی که نگرانی بابت سوختن و خام ماندن مغز آن و مضر شدنش به دلیل جذب دود زغال وجود ندارد.    

وجود بخار در کابین علاوه بر پخت عمق بافت گوشت، از کاهش حجم آن نیز جلوگیری می کند. در نتیجه غذای آماده شده با پخت کامل و بافت نرم، رضایت همه افراد را تامین می کند.

سیستم بخار فر کامبی بروج سه نوع بخار شامل بخار دانه ریز، بخار دانه درشت و ترکیبی از این دو نوع بخار را ارائه می دهد تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را بتوان با بهترین کیفیت پخت و کمترین میزان ضایعات مواد غذایی آماده کرد. این ویژگی در تمام جهان، منحصر به فر بروج است.

معمولا بخار دانه‌ ریز با رطوبت کمتر برای پخت انواع پروتئین (بافت متراکم) و بخار دانه ‌درشت با رطوبت بیشتر برای نان‌ ها و شیرینی‌ ها (بافت لطیف) به کار می رود. بخار ترکیبی در طبخ غذاهای سنتی ایرانی مثل مرغ مجلسی، کباب کوبیده و… که به مغرپخت‌ شدن نیاز دارند، فوق ‌العاده عمل می ‌کند.

برنامه کنترل طبقات

برای پخت همزمان چند غذا به شرط یکسان بودن روش پخت، برنامه کنترل طبقات بهترین گزینه است. در این روش، ابتدا تنظیمات روش پخت، دما، میزان رطوبت و… را تعیین و سپس آیتم های مورد نظر را که در اینجا شامل برنج، کباب کوبیده و گوجه کبابی است انتخاب می کنیم.

با اعلام دستگاه غذاها به ترتیب از زمان پخت طولانی‌تر داخل دستگاه گذاشته می شوند. طبق برنامه وقتی نوبت آیتم بعدی فرا می رسد، زنگ هشدار دستگاه اعلام می کند که سینی مورد نظر را در دستگاه قرار بدهیم. با اتمام زمان آخرین مورد، تمام آیتم ها به صورت همزمان آماده سرو خواهد بود.

در این روش کباب ها بدون نیاز به نظارت مدام آشپز آماده می شوند و آشپز می تواند به کارهای مهم دیگر بپردازد.

ظاهر خوب و پخت عالی کباب کوبیده، گوجه کبابی و پلوی زعفرانی را مشاهده می کنید که تنها در مدت زمان 20 دقیقه با دمای 250 درجه سانتی‌ گراد با استفاده از پخت ترکیبی (گردش هوای داغ و بخار) آماده شد.

سینی های متنوع و کاربردی

برای پخت انواع کباب کوبیده، جوجه، ماهی کباب، گوجه و فلفل کبابی سینی مخصوص کباب در نظر گرفته شده است. هر سینی GN 1/1 ظرفیت 5 سیخ کباب را دارد. در یک فر 10 طبقه بروج، می توان در هر وعده پخت 50 کباب آماده کرد.

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...