حضور بروج در ششمین دوره نمایشگاه هورکا 1403

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی غذا و نوشیدنی صنعت هورکا با حضور و مشارکت صدها شرکت در مرکز نمایشگاه‌ های بین ‌المللی شهر آفتاب از 10 تا 13 مرداد ماه 1403 به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر برگزار شد.

این نمایشگاه در روز نخست با حضور عباس تقدسی ‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین ‌المللی شهر آفتاب، پیمان فلسفی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی در نمایشگاه بین ‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

شرکت بروج طراح و تولیدکننده فر کامبی بروج در ایران با معرفی محصولات جدید خود در حوزه نان و شیرینی شامل فرهای بیکری و دستگاه پروفر و همچنین فر پخت سریع POP در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت.

عنوان پیشرفته

معرفی سری جدید فرهای بیکری بروج

سری جدید فرهای بیکری بروج شامل 9 دستگاه با مدل ‌ها (دیجیتال و تنظیم دستی) و ظرفیت ‌های مختلف (3 سینی و 4 سینی) در غرفه بروج در معرض نمایش عموم قرار گرفت. بیکرباکس فر پخت غذا و نان، دیگر محصول بروج که قبلا مدل 5 سینی و 10 سینی آن به بازار ارائه شده بود، در این نمایشگاه ظرفیت 7 سینی آن رونمایی شد. این محصولات نیاز کافه بیکری‌ ها، قنادی‌ ها، کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی و… را تامین می ‌کنند.

در قسمتی از غرفه نیز فرهای کامبی بروج یا همان مستر باکس در سه ظرفیت 6، 10 و 20 طبقه برای بازدید مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده بود. این محصولات با وجود بخار سه گانه و حرارت یکنواخت در تمام کابین، پخت باکیفیت غذا در حجم انبوه را امکان پذیر می سازند.

عنوان پیشرفته

برگزاری کارگاه اختصاصی نان و شیرینی

کارگاه اختصاصی نان و شیرینی با حضور استاد اکبر شهبازی و تیم پرتلاش ایشان هر روز برگزار و از حاضران با شیرینی‌ ها و نان‌ های داغ و خوشمزه پذیرایی شد.

انواع نان‌ها، کیک‌ ها و شیرینی ‌ها نظیر خاچاپوری، نان خمیرترش، سیمیت، دنیش، کوکی شکلاتی، براونی، اسلایس بادام، کیک هویج، کروسان، نان بریوش، چیزکیک سن سباستین و… با فر بیکر باکس آماده و با آنها از بازدیدکنندگان غرفه پذیرایی شد. 

فر پخت سریع POP

یکی دیگر از محصولات جدید بروج که مورد استقبال فراوانی از سوی بازدیدکنندگان قرار گرفت، فر پخت سریع POP است. این محصول با اشغال فضای بسیار محدود، مناسب برای پخت غذاهای نیمه ‌آماده مانند پنینی، ساندویچ کلاب، اسنک، پیتزا و… در نظر گرفته شده است و در مدت زمان 2 و نیم دقیقه، چهار ساندویچ را آماده می کند.

در بخشی از غرفه بروج با استفاده از فر پخت سریع POP پخت پنینی و اسنک در حضور بازدیدکنندگان تست و با آنها از مردم پذیرایی شد.

در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه تخصصی غذا و نوشیدنی صنعت هورکا، تعامل مطلوبی میان تولیدکنندگان حوزه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و مخاطبان و علاقه مندان صورت گرفت. امید است بیش از پیش شاهد شکوفایی چشمگیر این صنعت در کشور باشیم.  

به اشتراک بگذارید

فر کامبی بروج

ارتباط با کارشناسان فروش

021-58723

مطالب مرتبط ...